COMPANY MAGAZINE - ZOELLA

16:34

Doufám, že si užíváte víkend! Já se právě vrátila z delší procházky se psem a rozhodla jsem se, že vám hned přispěju článkem, který se týká časopisu s názvem Company. Je to anglický časopis a já jsem se k němu dostala přes anglickou kamarádku, kdyby to někoho zajímalo. Jedná se o módní časopis, ale najdete v něm i rozhovory, reportáže a celkově je to holčičí časopis. Chtěla jsem ho, protože je na obálce moje oblíbená vloggerka Zoella, kterou určitě znáte. :)



V časopisu je spoustu reklam a letáčků. Mimo jiné v něm byl i vzoreček BB Creamu od Rimmel London. (kterého mimo jiné mám celé balení :D)


Teď ale přejděme k článku, který je věnovaný již zmiňované Youtuberce Zoelle. Nafotila přímo pro tento časopis photoshoot, který je úžasný a jí to tam moc sluší (ostatně jako vždycky :D). Článek není přímo rozhovor, kde byste našli otázka-odpověď, otázka-odpověď. Přesto se jedná o takové vyzpovídání Zoe.
Nejdřív se dozvíte něco o tom, kdo vlastně je a její začátky s blogem a YouTube.


Zoe vydává na YT videa každou neděli - stejně jako její bratr Joe. Fanoušci & odběratelé tomu říkají Sugg Day. - Pro mě absolutní novinka, kterou jsem se v tomto časopise o Zoe dověděla!


Myslím, že by mohlo být zajímavé zmínit, jak Zoe reaguje na otázku ohledně peněz a YouTube.
"Můžu mluvit jenom za sebe, nevydělávám žádné obrovské peníze. Pro mě je to dost, abych dokázala žít a měla program na úpravy videí, dobrou kameru a tak dále, ale neřídím Lamborghini!"


A jako poslední přepíšu 'QUICK-FIRE', cože je takový mini rozhovor na konci článku se Zoe.

Video, které nikdy nezveřejním...
Je s mojí nejlepší kamarádkou Louise. Jednou jsem byla na jejích zádech, měly jsme deky a předstíraly jsme, že jsme můry.

Nejbláznivější komentář byl...
Někdo chtěl, abych si obula podpatky, stála v želé a natočila to.

Můj nejlepší tip být úspěšný na YT...
Být důsledný, hodně usilovat a zapojovat se do komunity!

Můj nejbláznivější moment s fanoušky...
Na koncertě One Direction, kde jsem byla hodně obléhána fanoušky a ochranka mě musela odvést pryč.

Přeju si abych byla lepší v...
Správném používání mé kamery!

Moje inspirace pro videa je z...
Návrhů lidí z Twitteru, nejčastěji.



Doufám, že se vám článek líbil, budu moc ráda, když se vyjádříte v komentářích a třeba přinesete nějaký návrh na článek, který byste si přáli! :)

Anett

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Miluju Zoellu. :)

    Btw. Mohla by jsi napsat článek : My skin care routine. :))

    OdpovědětVymazat