Fann Magazine

12:57

Ahoj!
Dnes vám přináším článek s tipem na parfumerii Fann. I když vlastně nejde přímo o tuhle parfumerii. Včera jsem při stání na zastávce právě před Fann, uviděla, že nabízejí zdarma svůj magazín a vzpomněla jsem si, že Kája z blogu Plum Foolery dávala před nedávnem na svůj Facebook fotku s tím, že se v magazínu objevila. Takže jsem nakonec neodolala a jeden si vzala:).


Časopis je zdarma a je k dostání v každé parfumerii Fann. Nejspíš se vydává každého čvrt roku, protože tohle je vydání jaro 2014. Na obálce vidíte herečku Alenu Antalovou, se kterou je uvnitř rozhovor.



Rovnou se vrhnu na věc, která mě zaujala ze všeho nejvíc. Tou jsou slevové kupony právě do Fann Parfumerií. Je jich hned několik - některé se týkají přímo konkrétních výrobků/značek, ostatní jsou slevy při nákupu čehokoli. Příští týden si stoprocentně zajdu koupit řasenku od Burjois - Volume Glamour, která se slevovým kuponem vyjde na 179,- Kč!



Magazín je z velké části věnovaný parfémům (nečekaně? :D), ale upozorňuje vás také na nejrůznější akce ve Fann, na novinky atp. 

Na poslední fotce už vidíte dvojstránku, kterou jsem zmiňovala na začátku, tedy tu, která je celá věnovaná právě Plum Foolery. Sama Kája ji totiž celou napsala. Najdete zde menší návod na jednoduché líčení s použití kosmetiky Lollipops.


Pokud vás magazín zaujal, nezbývá vám nice jiného, než si zajít pro svůj výtisk do Fann. Přeju příjemné čtení!

Anett

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Až někdy potkám tuhle parfumerii, určitě se tam podívám. Tenhle článek je zase skvělý a moc se těším na další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju, Hani, vždycky strašně potěšíš! :))

      Vymazat
  2. Ahojky, máš užasný blog :O Ale mám na tebe takový dotaz :O Jak jsi udělala, že když kliknu na: Vystavil Anett v 12:51 na to Anett, přesměruje mě to na blogger profil ale u mého blogu mě to přesměruje na Google+? :( Prosím poraď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju! A bohužel ti neporadím, protože to bylo nastavené automaticky, já jsem nic neměnila., promiň. Ale zkus trochu projet nastavení bloggeru a určitě to někde najdeš :)

      Vymazat