My first MISSHA item!

9:43

Ahoj všem :)

Už dlouhou dobu jsem uvažovala nad koupí pravého asijského BB Creamu. V našich drogériích jste se určitě v poslední době setkali s BB creamy, protože už snad není značka, která by je nevyráběla. Z těch drogérkových BBček jsem vyzkoušela Miss Sporty, Dermacol a Rimmel London. Žádný z nich mi absolutně nevyhovoval. Tím nechci tvrdit, že nikomu jinému vyhovovat nemůžou, jde jen o můj objektivní názor:). Každopádně jsem chtěla zmínit, že BB krémy z drogérií většinou ani těmi opravdovými BB krémy nejsou, spíš takovými pokusy o ně a jde spíš o obyčejné tónovací krémy, které se prodávají pod názvem BB Cream. Jak jsem už ale zmínila výš, samozřejmě můžou někomu vyhovovat!
Včera jsem se tedy po cestě ze školy rozhodla stavit v obchodě Missha, což je korejská značka kosmetiky a nabízí právě zmiňovaná BBčka. Obchod najdete v Brně v Rozkětu na Svoboďáku, pokud jste někdo z Brna nebo to máte blízko. :)




Recenzi zatím psát nebudu, protože jsem BB cream ještě neotevřela. Určitě se na ni ale můžete těšit!
V obchodě nikdo nebyl, což bylo super a já řekla slečně prodavačce, co bych si přála. Ona mi samozřejmě moc ochotně poradila a pomohla vybrat odstín, čehož si vážím, protože doposud jsem vlastně nevěděla, jaké číslo odstínu si kupovat. Vybírala jsem si mezi dvěma BBčky, a to tímto, který vidíte dole na fotce a ještě mezi Signature Real Complete, toho jsem dostala vzoreček, který je na poslední fotce.



Jsem moc ráda, že jsem ještě jako vzoreček dostala ten BB krém, co jsem si koupila, v tmavší barvě, protože bude léto, pleť bude samozřejmě opálenější a tak bude tmavší odstín potřeba.



Můj celkový dojem z tohoto obchodu je super, navíc jsem včera zjistila, že slečna prodavačka je vlastně kosmetická blogerka - její blog najdete zde, takže má ráda kosmetiku a není pro ni 'prostě práce', ale nějakou dobu se kosmetice věnuje.

Perfect Cover BB Cream mě stál 367,- Kč a mám větší balení - tedy 50 ml. Existuje i větší balení 20ti ml, ale jelikož vyjde větší i výhodněji, rozhodla jsem se pro něj.

Určitě tohle nebyl můj poslední nákup v Misshy a už se moc těším, až tam půjdu znovu! :)

A co vy? Máte zkušenosti s BB krémy? Jaké používáte, které vám vyjovují a jaké naopak ne? Určitě dejte vědět do komentářů, budu moc ráda!

Anett

You Might Also Like

0 komentářů