MIXA Pleťová voda (review!)

19:54

Ahoj,

dneska jsem si pro vás připravila něco jako recenzi. Tedy, ono vlastně o recenzi půjde. :D Nedávno jsem si totiž koupila pleťovou vodu pro suchou pleť od Mixy. Začnu ale od úplného počátku.. 
Je to asi dva měsíce, co jsem s mámou navštívila kožní lékařku. Objevila se mi na ruce vyrážka a já se jí nemohla zbavit. Doktorka mi předepsala nějakou mastičku a do týdne byla pryč. 
Jenže, na horním víčku se mi (ještě před návštěvou doktorky) objevilo takové suché místo. Bylo často červené a v případě, že jsem si na něj nanesla oční stíny, bylo zarudlé místo ještě výraznější, protože to působilo efektem, že se mi kůže odlupuje - jako po spálenině. Doktorka mi poradila jen to, že si mám oční víčko dobře promazávat krémem.
Koupila jsem si dražší krém La-Roche Posay a doufala, že mi to pomůže. Bohužel, nestalo se tak. Krém mi absolutně nevyhovoval, jde totiž o 'lékarnový' krém, takže žádná parfemace, obyčejné balení.. Pro příště jsem alespoň poučená a nevím, jestli téhle značce dám ještě někdy šanci.
Pak jsem ale objevila pleťovou vodu od francouzské značky Mixa. Mixa je celá zaměřená na citlivou pokožku. Vyrábí různé produkty od mlék na pleť přes čistící vody až po řadu, která je určena dětem. Já tuto pleťovou vodu kupovala v Albertu (!!! :D), ale vím, že je k dostání i v drogériích Rossmann. Původně byla prodávána jen ve francouzských lékárnách, pokud by to někoho zajímalo. :)
Pleťová voda je bez parabenů, alkoholu, proti vysoušení pokožky a na obalu je nápsano, že skvěle odstraňuje makeup.

 Na první fotce můžete vidět moje oko asi před třemi měsíci. Měla jsem ho zarudlé a vysušená místa převládala po celém víčku.
(Omlouvám se za kvalitu fotky, foceno mobilem.)




No a teď už moje oční okolí dnes. :D Mixu nepoužívám denně, ale snažím se. Bohužel, jsou dny, kdy je kůže vysušená a jde to hodně vidět a naopak jsou dny, kdy to není skoro poznat. Přesto myslím, že je tu nějaký rozdíl před a po požívání Mixy. Alespoň já ho pociťuji. 
Suchá kůže se teď zdržuje už jen v horní části víčka, nikoli po celém, což je ohromný rozdíl. Sama to poznám taky po hmatu, protože suchou kůži samozřejmě na dotek poznáte moc dobře, teď mám ale problém něco vůbec najít, aniž bych se podívala do zrcadla.



(Řasy otřesné, ale foceno po celém dlouhém dni, takže, omluvte to prosím. :D)


Čím dál víc se mi začínají objevovat suchá místa i jinde na obličeji. Bohužel. Nikdy jsem s tímto neměla problém, ale poslední dobou se tomu nemůžu vyhnout. Není to dlouho, co jsem začala tuto vodu používat právě i na tyto místa a musím říct - super. Skvěle mi je 'ošetřila' a já po nich nevidím žádné stopy. Suché pokožky kolem nosu se ale asi nezbavím. 


 Jak už jsem jednou výš zmínila, na obalu je napsáno, že ji můžete použít i k odličování make-upu. Nemůžu bohužel říct, jak v tomto ohledu funguje, protože ji na ostranění dekorativky nepožívám. Je mi totiž strašně líto ji vypotřebovat, už teď mi chybí docela znatelná část a to ji určitě nepoužívám extra hodně.




Toto balení přišlo asi na nějakých 130,- Kč. Bylo ve slevě, takže myslím, že ve skutečnosti je běžná prodejní cena ještě o trochu vyšší. 

A moje konečné slovo?
Za mě prostě ano. Abych pravdu řekla, na fotkách není moc rozdílu vidět, ale já jej cítím určitě! A ne malý. Pokud vás trápí suchá kůže, určitě se vyplatí do Mixy investovat. Myslím, že budete spokojeni, stejně jako jsem já! :)

Anett

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Každý den se dívám, jestli si nepřidala nový článek, ale tentokrát jsem neměla internet, takže píšu až teď. :D S touhle značkou ještě nemám žádné zkušenosti. Na suchou pleť trpím jen v zimním období, takže se po ní možná taky poohlídnu. :) Taky přeju hezké pálení čarodějnic! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se suchou pletí taky nikdy netrpěla a najednou bum! :D Docela mě to štve, ale co se dá dělat. :D
      Děkuju moc a tobě taky přeju, i když opožděně! :)

      Vymazat