25 FACTS ABOUT ME

16:23

Ahojte :) Dnes jsem si pro vás připravila takový jednoduchý článek, zato kdybyste viděli, kolik práce mi dalo, než jsem všechny fakty vymyslela. :D Vždycky mám během dne spoustu nápadů a když potom píšu článek, jako by prostě žádné nebyly. Dnes se ještě potřebuju učit ekonomiku a chemii, takže dokoukám nějaká videa a vrhnu se na to. Určitě se někdy můžete těšit na pokračování faktů.


1) Miluju YouTube, sledováním videí bych mohla trávit celé dny.

2) Mým snem je bydlet v Anglii nebo Německu.

3) Studuju prvním rokem obchodní akademii.

4) Ve třetím ročníku bych chtěla na rok odjet studovat na střední do USA.

5) Fascinuje mě Kanada a její příroda, stejně jako americké národní parky.




6) Mám ráda sport, dřív jsem dělala atletiku, tenis, tančila jsem, teď už hlavně z časových důvodů, hraju jen nepravidelně tenis a chodím běhat.

7) Zajímám se o zdravý životní styl.

8) Moje oblíbené seriály jsou Pretty Little Liars, The Walking Dead & HIMYM.

9) Baví mě učit se cizí jazyky.

10) Nechutná mi obyčejná káva, vždycky musí být ochucená, abych ji vypila.

11) Bloguju asi od svých 10 let.

12) Ráda fotím.

13) Zajímám se o módu a ráda si přečtu módní blogy.

14) Nelíbí se mi, že vás v Česku ostatní nerespektují.

15) Chtěla bych umět hrát na kytaru.

16) Miluju zpívání a lásku k hudbě jsem zdědila po svém tátovi, který už od mládí hraje v kapelách.

17) Miluju jogurty ve skleničkách! :D (weirdo..)

18) Čtení je jedna z mých oblíbených činností.

19) Nemám žádnou alergii.

20) Neskutečně bych si přála mít rychlý metabolismus a sníst tak cokoliv a nepřibrat.

21) Přemýšlím, jestli půjdu na vysokou a vůbec si nejsem jistá.

22) Miluju kosmetiku a její nakupování!

23) Nekouřím a nikdy jsem nekouřila.

24) Miluju letní večery.

25) Piju jenom vodu, čaje, kávu a džusy, nesnáším sladké limonády jako je coca cola apod.


Shodli jsme se v něčem? :)


Anett

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super TAG! :) Máme spoustu bodů stejných, například 1, 7, 9, 12, 19, 22, 23, 24... ;D
    Jinak k tomu úvodnímu odstavci: "Dokoukám video a pak už se půjdu učit." Tohle si říkám pořád, ale vždycky si pak pustím ještě dalších milion videí... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha přesně! :D YouTube je strašná závislost :(

      - Jinak děkuju :)

      Vymazat