H&M Dragon Fruit Facial Mask // Recenze

10:07

Ahoj! :)


Tak jsem zjistila, že poslední dobou používám pleťové masky celkem dost často. Vím, že je většinou na obalech napsáno, že by se měla používat třeba 2x týdně, ale popravdě, je někdo takový, kdo to vážně dodržuje? :D Každopádně, když jsem měla narozeniny, dostala jsem od kamarádky několik masek na obličej z H&M. Jednu jsem už použila asi před měsícem a dnes jsem se rozhodla vyzkoušet další. Neočekávala jsem od nich nic moc, protože H&M samozřejmě není značka, která je zaměřena na kosmetiku. Sama bych si tam masku asi nekoupila, ale dárek je dárek! :D Takže se dneska podíváme na to, jak jsem spokojená s maskou Dragon Fruit. Netuším, kolik stála, ale myslím, že do 40-ti korun to určitě bylo. Exisuje několik druhů těchto H&M masek, vím o kokosové a medové.



Co mě docela překvapilo - maska obsahuje malé, drsné 'částečky', takže je to vlastně tak trochu i peeling, což je rozhodně plus. Tahle maska je z dračího ovoce a nádherně voní. Má i pěknou barvu - takovou světle růžovou. Nechává se půdobit 10 - 15 minut. Já jsem ji nechala na obličeji asi okolo 12-ti. Poté se jednoduše smyje vlažnou vodou.

Maska má jemně odstranit odumřelé buňky. Doufala jsem, že mi tedy pomůže i s černými tečkami a byla jsem mile překvapená. Ne, že by mi zmizely úplně, ale úbytek je poznat. Po aplikaci zůstala moje pleť krásně hladká.

Jedno negativum tu ale přece jenom je - a to takové, že jsem měla obličej červený. Nevím, čím to může být, protože, když jsem používala předchozí masku z H&M, nestalo se mi nic.


APLIKACE MASKY



Po 10-ti minutách působení:


Anett

You Might Also Like

0 komentářů