Recenze: Lip Therapy Vaseline

14:07

S touto vazelínou jste se na mém blogu mohli setkat už v haulu z Primarku. Tato vazelína je prý mezi blogerkami hodně opěvovaná a tak jsem si řekla proč to za 1,50 € taky nezkusit. Jaké jsou mé zkušenosti se dočtete v tomto článku. :) Připomínám, že tato vazelína je kupovaná v rakouském Primarku, ale měli by ji mít v každém.





Nejdřív bych ráda řekla něco o konzistenci. Rozhodně není lepkavá, jako je třeba většina lesků na rty, naopak je velice jemná.
Nebarví a pokud byste někdo nevěděl, vazelína je určená pro suchou pokožku, včetně suchých rtů. Já ji používám převážně právě na rty. 


Myslím, že jsou na ni ódy pěny oprávněně - dokáže rty krásně zjemnit a zvláčnit. Vydrží na rtech dlouho, samozřejmě je ale potřeba vrstvu po nějaké době obnovit. 


Jsem s ní moc spokojená, určitě vám ji můžu moc doporučit, protože za tu cenu svůj účel zvládne s přehledem. Slyšela jsem, že je stejně dobrá jako Carmex, což je hodně oblíbená značka zejména bych řekla v USA. Ta vás přijde už ale na víc - koukala jsem na něj za 100 Kč. Nemůžu posoudit, co je lepší, protože jsem Carmex nikdy nevyzkoušela.

Kdyby se vám nelíbila originální vazelína od Lip Therapy - vyrábí ji i v jiných variantách - Aloe Vera, Cocoa Butter nebo Rose and Almond Oil. V Primarku jsem narazila jen na tuto original a Aloe Vera.

Doufám, že se vám tato krátká recenze líbila, ale nemám vazelíně co vytýkat!

A.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Zase skvělý článek, jsem ráda, že dáváš tolik fotek. :D Vazelínu jsem nikdy nepoužívala, ale pokud je tak dobrá, asi se po nějaké podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moooc :) I když jsou ty fotky stejný.. :D Strašně jsem se poslední dobou do toho focení kosmetiky vžila :D
      Já mám zkušenosti ještě s měsíčkovou, která se prodává tady běžně v drogérkách, ale ta na mě moc dojem neudělala :/

      Vymazat
    2. Tu měsíčkovou jsem našla doma, takže ji pro začátek zkusím a pak uvidím. :) Čím víc fotek, tím líp. :D

      Vymazat