Anglická móda

13:02

Miluju Anglii, a to znamená, že se zajímám i o to, co se v téhle zemi nosí. Před nedávnem jsem psala článek, který týkal anglického časopisu Company a právě tento magazín mi vnuknul nápad, že bych mohla napsat i něco o anglické módě. V Anglii nosí většina lidí to, co se jim líbí. Zde v Čechách je bohužel takový postoj "ježiš, koukej co to má na sobě". To v Anglii určitě neplatí. Proto tam kolikrát potkáte i lidi, co se nebojí vzít hodně extravagantní kousky. 

Na prvním obrázku vidíte dva páry bot, které jsou v poslední době hodně moderní. Jejich přesný název je 'coltrane boots' nebo 'cut out boots'. Na obrázku vidíte černé, ty jsou z Shelly's London a vínové z Office. U nás jsem je zatím neviděla ani v obchodech, ani na někom. Kdoví, jestli sem vůbec tahle módné senzace přijde. Pokud bych se k nim měla vyjádřit já, mám smíšené pocity. Nemůžu jim přijít na chuť. Nikdy jsem je neviděla na vlastní oči, jen na obrázcích, takže možná potom změním názor.

Clubmaster sunglasses - to jsou brýle, které se nachází přímo urpostřed fotky. Originální clubmastery vyrábí značka Ray-Ban a jejich cena je okolo 3000,- Kč. Jenže 3000 asi jen tak někdo za sluneční brýle nedá, takže existuje spousta levnějších variant, jen bez nápisu Ray Ban. Viděla jsem je v Ann Christine, kde mimochodem mají obrovský výběr slunečních brýlí, pokud by vás to zajímalo a nezáleží vám především na kvalitě. Brýle na obrázku jsou z Accessorize. 

Ovesized tops - hodně se začaly prodávat i u nás, myslím, že v H&M už jsem na ně narazila. Jde o svršky, které máte o několik čísel větší, takže na vás 'plandají'. :D Hodně se takové oversized topy prodávají v podobě basketbalových a baseballových dresů - například v Primarku, kde stály nějakých 10 €. Takový dres nosí třeba Miley Cyrus. Podle mě jsou super, ale sama nevím k čemu bych takové topy nosila.



Statement necklaces, aneb masivní náhrdelníky. Na ty jsem tady, v ČR, narazila už několikrát. Jsou k dostání v běžných obchodech jako je H&M, NYer apod. Stačí si k nim vzít nějaké obyčejné, jednobarevné tričko a máte vystaráno. 

Flower Clothing! Podle mě se skvěle hodí kytičkované oblečení na jaro i léto. Jen je potřeba si dát pozor, s čím kombinujete. K dostání je všechno na co si vzpomenete - kytičkované šortky, šaty, topy, šátky. Určitě bych nedávala k sobě v jedno outfitu dva takové kousky, protože tím ztratí jedinečnost a ani se k sobě nebudou hodit. Na obrázku nahoře můžete vidět hned dvě věci s kytkami - šortky (Afends) a šaty (Primark).

Doufám, že vám nevadí, že tento článek byl poněkud krátký, ale vypsala jsem to, co mě napadlo.

Do komentářů mi určitě dejte vědět, jak se vám líbí kousky, které jsem zmínila a zda byste se je oblékli nebo vůbec. :)

ANETT

P.S: V nejbližší době se můžete těšit na překvapení :))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Dlouho sleduji tvůj blog a vážně se mi tvé názory líbí. K tomuto článku ti aspoň něco napíšu, protože už je mi trapný sem chodit a nenapsat ani jeden koment.
    Takže, anglickou módu zbožňuji, i když někdy mi přijde, že se mi líbí všude, jen ne v Česku. :D Přesně jak si napsala, tady to pochopí jen málokdo.
    Ty boty na začátku jsou vážně dost jiné a nebudou slušet každému. Kulatý brýle se mi nikdy nelíbyli, sama nevím proč. A volné oblečení miluju, cítím se tak pohodlně a k tomu je to pěkné. Masivní náhrdelníky člověk musí dobře zkombinovat, jinak to vypadá hrozně. :D
    Oblečení s květinový vzorem mi nikdy neslušelo, ale když jsem ho viděla na své kamarádce, pochopila jsem, že někomu může slušet a vypadáto skvěle.
    Článek je krátký, ale za to dobře napsaný. Určitě ti okomentuji i příští článek! :)

    OdpovědětVymazat