PRIMARK HAUL (VIENNA)

10:09

Konečně jsem včera poprvé navštívila vídeňský Primark! Poprvé jsem byla v Primarku v Londýně, ale protože jsme tam byli jen malou chvíli, moc jsem si to tam neužila, tak jsem se těšila, až se vypravím do toho rakouského. Myslím, že je pro vás všechny tento obchod známý, pokud ne, je to obchod s oblečením, doplňky, ale i různou kosmetikou a dekoracemi. Je známý především pro jeho velmi nízké ceny. Kdybych měla porovnat ceny v Londýně a ve Vídni, co se týče Primarku, řekla bych, že to bylo víceméně stejné, možná Londýn byl o maličko dražší.
Rakouský Primark neleží přímo ve Vídni, ale před Vídní v nákupním centru G3 Shopping Resort Gerasdorf. Z centra Vídně sem jezdí zdarma autobus a autem se sem dostanete z dálnice výjezdem A7. Pokud by vás zajímalo víc, web najdete zde.


Oblečení jsem si nekoupila téměř žádné a i tak jsme tam nechali 118 Euro, ale jsou v tom zahrnuty i věci, co si koupili rodiče, takže kdybych to měla shrnout, za moje věci jsme utratili asi 55 €. Takže pokud plánujete návštěvu Primarku, určitě si s sebou vezměte dostatek kapesného. :D Teď se ale vrhněme na to, co jsem si koupila.


Tenisky | 8 €
Jelikož se mé tenisky Converse rozpadají, věděla jsem, že se po nějakých nových musím určitě kouknout. Už nějakou dobu jsem pokukovala po Air Maxech, ale ty jsou přece jenom trochu dražší záležitost, tak jsem se rozhodla, že je nechám ještě chvíli plavat a koupila jsem si tyto, které velice nápadně připomínají Vansky. :D Ale jsou moc pohodlné a za 8 € mi přišly jako skvělý nákup! Uvidíme, kolik toho se mnou vydrží, ale lituju, že jsem si nevzala ještě jedny. Měli tam strašně velký výběr barev a vzorů,nejradši bych si vzala domů všechny (:D).


Kabelka | 14 €
Tašku do školy jsem si chtěla koupit asi nejvíc, protože moje z Reserveru už pomalu dosluhuje. Sice vím, že tahle nevydrží rozhodně víc než rok, ale co. Líbí se mi, že má, jak popruh přes rameno, tak klasické uši. Je docela velká, akorát se bojím, že když jsem si koupila světlou, bude za chvilku celá špinavá. Uvidíme :)


Ponožky - 7 párů | 3 €
No řekněte mi, kdo nepotřebuje ponožky! V Primarku mají obrovský výběr ponožek a za super cenu - těchto 7 párů za nějakých 80 Kč. Stejně tak tam nabízejí hodně spodního prádla.


Kabelka | 5 €
Jak dlouho jsem přemýšlela, jestli si tuhle kabelku vzít! No jak vidíte, nakonec jsem se rozhodla kladně. Mám jednu menší kabelku, která se hodí jen tak na nějakou lítačku po městě, tak jsem si řekla, proč tuhle nevzít, za 5 Euro!


Peněženka | 6 €
Zdá se mi, že ve vídeňském Primarku neměli tak velký výběr peněženek jako v tom londýnském, ale přece jenom jsem si jednu vybrala. Tu, kterou jsem měla doteď (mimochodem taky Primark :D), už jsem potřebovala vyměnit, protože téměř roční používání je na ní docela dost znát.


Kosmetická taštička | 4 € 
Výběr kosmetických taštiček byl naopak velký, tak nastalo dilema, kterou si vezmu. Byly všechny krásné a každý vzor byl vždy v několika provedeních. Předevčírem jsem se koukala na kosmetické taštičky od Teda Bakera, do kterých jsem se strašně zamilovala, ale skoro 1000,- Kč za ni se mi prostě dávat nechce. Tak jsem si v Primarku vybrala levnější variantu. Je velká, ale zároveň super velikost na cesty.


Umělé nehty | 1,50 €
Jsem strašně ráda, že jsem si tyhle nehty s francouzskou manikůrou vzala. ♥ Skvěle mi sedí a nemůžu se dočkat, až si je nalepím. Jsem zvědavá, jak dlouho s nimi vydržím, protože nejsem na umělé nehty vůbec zvyklá. A lituju toho, že jsem si jich nevzala víc! Měli i jiné barvy, ale tyhle se mi zdály takové nejpřirozenější.


Gumičky | 1,50 €
Co si budeme povídat, gumiček si prostě můžeme koupit kolik chceme, ale stejně se vždycky všechny ztratí. :D Akorát doufám, že se hned nerozthnou!


Odličovací ubrousky | 1,50 €
Tyto dva balíčky stály dohromady euro padesát. Já je používám na odličování BB krému a korektoru, na oči mám spíš normální odličovač, ale protože mě nějak moje odličovače začaly štípat v očích, zkusím tyto ubrousky požívat i na ně.


Hřeben + zrcátko | 1.50 €
Podle mě ideální věc do školy. Skládací hřeben a zrcátko se hodí do každé kabelky. Vždycky jsem do školy tahala Tangle Teezer, ale protože ten je docela velký a navíc se v kabelce vždycky ty štětiny zohýbali, tohle je super věc místo něj. Tangle si nechám jenom pro domácí použití.



Já nevím, jak se této věci říká. :D Je to taková ta gumička na drdol. Byly v balení dvě a stály 1.50 €.


Balzám na rty a vazelína | 1.50 € / jeden
Jahodový balzám na rty je pro kamarádku a vazelínu jsem si koupila, protože tahle je strašně chválená mezi blogerkami a i vlogerkami a za 1.50 jsem si řekla proč ne. Mé první dojmy jsou zatím super! 


Umělé řasy | 1.50 €
Poslední věcí jsou umělé řasy. Rozhodně si je nevezmu na denní nošení, ale nějaký tutoriál s nimi podle mě bude super.

+ jsem si koupila úplně obyčejné černé triko, kalhotky a odličovací tampony, ale to jsem nefotila, protože mi to přišlo zbytečné :D.

Navštívili jste někdy Primark?


ANETT

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super príspevok. DO Primarku sa chystám na Back to school haul a hrozne sa teším. Predsa len,ak si kúpim niečo vo výpredaji a podobne tu, majú to takmer všetci, ale do Primarku nechodia každý deň,nie ??
    -Milla

    OdpovědětVymazat