Cosmetics Haul | Part no. 1 - Care

0:00

Co jsem si koupila za uplynulý týden? V tomto článku najdete odpověď :) Rozhodla jsem se, že vám představím koupené výrobky v podobě tohoto haulového článku. Rozdělím ho na dvě části, tato, první část, je zaměřena na kosmetiku pečující, druhá část bude dekorativní.

Na prvním obrázku jsou všechny produkty pohromadě :)

Jinak jsem chtěla říct, že něco jsem dostala jako dárek, takže nevím přesnou cenu a taky se ceny můžou lišit, obchod od obchodu, takže je lepší si to raději zjistit na internetu. :)
Omlouvám se za kvalitu fotek, ale protože jsou ještě z blog.cz, jsou nekvalitní, protože jsem je zmenšovala na velikost, aby odpovídala tam. :)

Yves Rocher Noix De Coco de Malaisie Shower Gel

Sprchový gel od Yves Rocher jsem dostala na narozeniny od kamarádky. Já jsem nikdy v obchodě této značky nebyla, protože mě prostě a jednoduše nějakým způsobem neláká. Přijde mi, že prostě nejsem cílová skupina. Ale to odbíhám. Gel je kokosový a já naprosto miluju kokosovou vůni. Balení je maličké, má 50 ml, takže se perfektně hodí třeba na cesty, kdy se nechcete tahat s velkými baleními. Protože to byl dárek, cenu nevím, ale tipuju okolo 50 - 80 korun.

Essence 24h Hand Protection Balm

Opět dárek k mým narozeninám. Jedná se o obyčejný krém na ruce od Essence. Koupíte ho v každé drogérii a já už jsem jedno balení měla, ale že bych s ním byla nějak extra spokojená, to se říct nedá, prostě obyč krém. Stojí asi do 50-ti korun.

Masky na obličej Rossman // H&M

A poslední dárek z narozenin v tomto článku - úplně nalevo je maska na obličej z Rossmanu a tři masky napravo jsou z H&M. Jednu z těch z H&M už jsem použila, byla borůvková a nebyl to žádný zázrak. Pokud chcete dobrou masku, raději sáhněte třeba po značce Freeman, na tu už jsem psala recenzi. Ceny asi okolo 20 - 40ti korun.

La Roche-Posay Lipikar Lipid-Replenishing Body Milk

Včera jsem kvůli atopickému ekzému byla u doktorky, u které jsem se dozvěděla, že je důležité být každý den pořádně promazaná nějakým krémem. Abych pravdu řekla, tohle jsem vůbec netušila, nikdy jsem si na krémy nepotrpěla. Hned po návštěvě doktorky jsem si tedy zašla do lékárny, kde jsem si koupila toto tělové mléko od La Roche. Odteď jsem s ním tedy budu každý den mazat :D Přesnou cenu si nepamatuju, bylo to buď 168,- nebo 198, nechci lhát. Zatím spokojenost, určitě bude recenze!

Artego Relaxing Shampoo pro narovnání vlasů

Tento šampon je od kadeřnické značky Artego, takže v běžném obchodě ho nekoupíte a pokud byste jej chtěli, zajděte si do kadeřnických potřeb nebo se zeptejte své kadeřnice. Já ho mám od kadeřnice, která tuto značku používá. Dělají i barvy na vlasy, různé kondicionéry, prostě vlasová kosmetika. Šampon má sloužit pro narovnání vlasů, tak uvidíme, jak poslouží. Cena byla 220,- za 300 ml.

Davines Oil Absolute Beautifying Potion

Olejíček od Davines se nanáší na konečky a je určen pro výživu a ozdravení. Toto malé balení má 50 ml a stojí okolo 220 korun. Protože mám suché a rotřepené konečky a na tento olej jsem slyšela jen chválu, už se těším, až ho vyzkouším a určitě čekejte recenzi!

Gestil Wonder Regenerační Maska

Gestil Wonder je také poměrně hodně chválený a protože jsem masky na vlasy nikdy moc nepoužívala, rozhodla jsem se, že začnu a tak opět uvidíme, jak bude působit na mých vlasech a jak jim sedne. 300 ml balení, které mám já, stojí nějakých 130,-.


Tigi-S Factor Papaya Leave It Moisture Spray

Na tento sprej jsem narazila u beauty vlogerky crystalky89, která si ho moc chválila, že po něm má jemné vlasy, které se krásně rozčesávají. Tak jsem si řekla proč ne a objednala ho. Ještě jsem ho nepoužila, ale je jedno, jestli se nanáší na suché nebo mokré vlasy. Krásně voní, je ho 250 ml a stál 269 Kč.

Schwarzkopf Moisture Kick Shampoo

No a jako poslední vzorek, který jsem dostala zdarma k předchozímu spreji. Je to šampon od Schwarzkopf a je určen pro suché vlasy, takže pro mě ideální. Jestli s ním budu spokojená, určitě koupím velké balení. :)


Tak tohle byl můj poslední nákup, jedná se především o vlasovou kosmetiku, vím, ale já si teď na vlasy hodně potrpím, už si je nežehlím, tak se je snažím všemožně obnovovat různými prostředky. Recenze určitě čekejte, jen nevím, kdy to bude, snad brzy!

Na druhou část haulu - dekorativní kosmetiku - se můžete těšit v průběhu týdne. :)

Co používáte na vlasy vy a co jste si za poslední týdny koupili? :)

Maddie




You Might Also Like

0 komentářů