Freeman Facial Peel-Off Mask - Cucumber // Recenze

9:30

Ahojte :)


Byla jsem na nákupech s rodiči, tentokrát v Kauflandu a když jsem procházela mou oblíbenou uličkou - tedy uličkou s pečující kosmetikou, všimla jsem si, že je zde v nabídce značka Freeman! 

Před časem jsem dělala recenzi na masku od téhle značky na bývalém blogu a byla jsem s ní moc spokojena. A když jsem ji objevila v Kauflandu, musela jsem si vzít další balení. Maska stála 35 korun, což je podle mě docela běžná cena, takže super. Co maska slibuje a jak splňuje? :) To se dozvíte v článku.




Minule jsem si kupovala obyčejnou masku, kterou aplikujete a smyjete. Tentokrát jsem ale chtěla slupovací, protože popravdě? Umývání zbytků je moje nejneoblíbenější část. :D

Co tedy tato maska s okurkou slibuje?

Odstraňuje nečistoty z pleti (aniž by ji vysušovala)
Zlepšuje vzhled pleti
Zanechává ji hladkou


Nanáší se poměrně hůř, než ta, kterou jsem měla předtím, protože tohle je spíš takový lepivý gel. Je hutnější, ale aplikace není žádný horor. Je to prostě o zvyku.
Uvádí se, že se má na pleti nechat do úplného zaschnutí (5-10 min.). Já jsem ji měla asi okolo těch 10-ti minut, ale přišlo mi, že skoro vůbec není zaschnutá. A taky že ne. Když jsem ji totiž chtěla sundat, nešla dolů. Ups. :D Na některých místech (především nad pusou a na nose) už ale zaschnutá byla. Kdybych já.. Ehm, hloupá, ji tam nechala tak o 5 minut déle! Teď už vím, že mám opravdu počkat až úplně zaschne a neřídit se podle toho, že je na obalu napsáno 5-10 minut.
Co slíbila, dle mého názoru ale splnila. Pleť mám hladkou a jemnou a krásně mi ji vyčistila. Netrpím na akné, takže tohle posoudit nemůžu, zda by pomohla.

Za mě 5 hvězdiček z 5-ti! :)
Star-full iconStar-full iconStar-full iconStar-full iconStar-full icon


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Noo, asi by som niečo také potrebovala vyskúšať. V poslednej dobe som si obľúbila všetku "uhorkovú" kozmetiku, takže toto by bolo fajn. Keď pôjdem do Kauflandu, zastavím sa pri drogérii trochu dlhšie :D A uvidím, či to tam bude.

    OdpovědětVymazat