NEW IN - My B-day

0:10

Ahoj všem!


V únoru jsem oslavila svoje 16. narozeniny a tak jsem se rozhodla vám ukázat, co jsem dostala od kamarádů a rodičů. Vybrala jsem jenom něco, třeba pečující kosmetiku jsem nefotila, protože jsem se chtěla zaměřit spíš na dekorativku. Protože se jedná o dárky, ceny bohužel nevím. Takže jdeme na to! :) Pokud byste chtěli na nějaký výrobek podrobnější recenzi, stačí mi dát vědět do komenářů.

MAX FACTOR Creme Puff Pressed Powder




Pudr od Max Factor mám poprvé, ale jsem s ním moc spokojená. Sice je trochu hutnější, takže se skvěle hodí pro mastnější pleť, ale i tak mi vyhovuje.

NYC Laky na nehty In a New York Color Minute


Nalevo je odstín 224 - Times Square, napravo 300 - Spring Tulip.

MAYBELLINE NEW YORK Lak na nehty ColoRama


Odstín č. 49. Tento lak jsem si vybrala sama až po narozeninách, ale i tak jsem ho sem zařadila, protože je naprosto skvělý a barva se mi moc líbí!

NYC Lip Stain 16 h


Rtěnku ve fixu vlastním poprvé, ale jsem s ní velmi spokojená, protože vydrží opravdu dlouho, kolikrát nejde dolů (alespoň z ruky ne, při zkoušení :D). Já mám odstín 494 Smooch Proof.

ESSENCE Silky Touch Blush


Odstín 10 - adorable. Moje první tvářenka, takže jsem nechtěla utrácet za nějakou dražší (ano, tuto tvářenku jsem si taky vybírala já až po narozeninách :D). Že bych byla spokojená, to vůbec.

ESSENCE Glossy Lipbalm


Lesk na rty s příchutí jahodového cheescaku - to je něco pro mě. :D

Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel


Super, super, super! S kosmetikou Catrice jsem v poslední době moc spokojená! Mám sice jen dva výrobky, ale oba jsou vážně skvělé! Bohužel je tato značka k dostání jen v drogeriích Rossmann. Barevný gel na obočí jsem měla vyhlídnutý už delší dobu, jen jsem nevěděla, jakou značku, tak jsem nakonec sáhla po Catrice a spokojenost!

Maddie





You Might Also Like

0 komentářů