Hubnutí | Základní pravidla

19:30

Protože jsem asi před rokem začala hubnout, mám s tím už nějaké zkušenosti a tak jsem sepsala základní tipy a rady, kterých byste se měli při hubnutí držet. Myslím, že většinu z nich už, pokud máte s hubnutím nějakou zkušenost, budete znát. Takže je to spíš pro ty, kdo se k tomu zatím nedokopali, přesto ale zhubnout chtějí.Protože jsem asi před rokem začala hubnout, mám s tím už nějaké zkušenosti a tak jsem sepsala základní tipy a rady, kterých byste se měli při hubnutí držet. Myslím, že většinu z nich už, pokud máte s hubnutím nějakou zkušenost, budete znát. Takže je to spíš pro ty, kdo se k tomu zatím nedokopali, přesto ale zhubnout chtějí.

35-24-35 | via Tumblr

  • Jezte naposledy 2 hodiny před spánkem. Je nesmysl jíst v šest večer večeři, když chodíte spát o půlnoci.
  • Naučte se pít obyčejnou neperlivou vodu. Pokud vám samotná nechutná, můžete si do ní dát třeba plátek citrónu.
  • Cpěte do sebe za den, co nejvíce ovoce a zeleniny. Pokud třeba po obedě pocítíte ještě hlad, vemte si mrkev a jen ji chroupejte.
  • Cvičte, bez pohybu to totiž nejde. Je jedno, jestli budete cvičit každý den 15 minut nebo 3x týdně hodinu. Hlavně, že cvičíte.
  •  Jen proto, že se snažíte zhubnout, určitě nemusíte omezovat všechny sladkosti apod. Když máte chuť, klidně si nějakou nezdravější tyčinku dopřejte. Nemá smysl se trápit. Vždy záleží na množství! Jedno nezdravé jídlo vás tlustými neudělá. Stejně jako jedno zdravé jídlo z vás neudělá svalovce:)
  • Vyměňte bílé pečivo za celozrnné nebo žitné.
  • Snídaně je základ dne! Po nočním hladovění musíte metabolismus obnovit, a proto si po ránu dopřejte vydatnou snídani.
Přeji hodně štěstí při cestě za vysněnou postavou :)

Maddie

You Might Also Like

1 komentářů