Řasenky (Test // Recenze)

23:12

Ahoj!


Dnešní recenze nebo test - jak chcete - se bude týkat jen a jen řasenek. Nashromáždila jsem všechny své řasenky a rozhodla jsem se vám představit, které jsou skvělé a které naopak stojí za houby. Budu ráda, když se vyjádříte v komentářích, jestli máte zkušenosti s nějakou testovanou řasenkou, nebo s jakými řasenkami jste spokojeni vy. :)

Pro zvětšení, klikněte na obrázek


MAYBELLINE NEW YORK Rocket Volum' Express



První řasenka je moje nejoblíbenější, a proto mám hned dvě balení. První jsem si koupila asi před půl rokem a bohužel nemůžu říct, kolik samostatná stála, ale myslím, že to bylo okolo 230,-. Druhá je kupovaná někdy v lednu a byla ve společném balení s balzámem na rty Baby Lips (celkově za 219,-).

Řasenka má plastový kartáček, to znamená, že rozhodně nebude vyhovovat všem. Mně ale sedla naprosto skvěle a nemůžu si ji vynachválit. Řasy mi od sebe krásně rozdělí a protáhne je. Neobtiskuje se na oko a dlouho vydrží.


MISS SPORTY Studio Lash


Tuto řasenku už máme hooodně dlouho, popravdě ani nevím, kdy jsem ji kupovala, ani kolik stála, ale tipuju asi 60 - 70,-. Delší dobu ji nepoužívám, protože je skoro vyschnutá a ani její kartáček není žádný zázrak.

Pro mé potřeby je dost malý, má málo štětinek a celkově se mi nějak nezdá. Vzhledem k ceně ale samozřejmě nemůžeme čekat zázraky. Když jsem ji používala, zřejmě svůj účel splňovala. V prodeji už myslím, že není. :)


ORIFLAME Wonder Lash Mascara


První řasenkou z Oriflamu je tato Wonder Lash Mascara. Opět je delší dobu nepoužívaná. To ale nemění nic na tom, že podle mého názoru vše, co jsem potřebovala splňovala. Nevím, kolik stála, protože původně byla mamčina, ale myslím, že to bylo do 200,-. Pokud ji ještě prodávájí, nevím na 100 procent, protože si u Oriflamu už nic neobjednávám. Řekla bych, že ji tam ale stále mají v nabídce.

Kartáček je menší. Má dvě strany. Jednou nanesete potřebné množství barvy a druhou (se štětinami) řasy pročešete a oddělíte od sebe. Často se mi ale stávalo, že jsem prostě nanesla málo barvy a poté jsem měla řasy nevýrazné. Kartáček je totiž takový jemný a myslím, že je spíš pro řasy, které už jsou samy o sobě výraznější.


MAYBELLINE NEW YORK Colossal Volum' Express


Troufám si tvrdit, že Maybelline dělá jedny z nejlepších řasenek, co se týče drogérkové kosmetiky. Aspoň já jsem s nimi moc spokojená:-). Jako dalšího účastníka testu tu tedy mám tuto žlutou Colossal řasenku, kterou určitě ještě v prodeji najdete. Cena se pohybuje okolo opět 200,-.

Narozdíl od své 'sestry' Rocket nemá plastový kartáček, takže pokud vám právě ty plastové kartáčky nevyhovují, Maybelline dělá i štětinkové. (:D) Ačkoliv jsou tedy kartáčky rozdílné, podle mě plní funkci naprosto stejně - a skvěle. Jak už jsem tedy zmiňovala u Rocket, dlouho vydrží, perfektně rozčesává a neobtiskuje se.


GOLDEN ROSE Perfect Lashes Multivitamin Transparent Mascara


Další řasenka je poměrně netradiční, a to z toho důvodu, že je transparentní, tedy průhledná. Značka je Golden Rose, bohužel, netuším, kde je kupovaná, mám ji už dlouho. Má řasy vyživovat a dodat jim prostě trošku větší výraznost.

Já tuto řasenku nepoužívám na oči, ale na obočí, i když jsem ji na řasách několikrát měla. Co se týče obočí, skvěle ho zafixuje a srovná, aby všude netrčelo, což je super. Co se týče řas, lehce je zvýrazní, ale rozhodně se nehodí jako náhrada za normální, černou řasenku.


ORIFLAME Giordani Gold Volume Delight Mascara


Druhá a poslední řasenka značky Oriflame, je tato z řady Giordani Gold. Tuto řasenku jsem používala vždy spíše na rozčesání, až potom, co jsem nanesla nějakou, která to rozčesání 2x dobře nepojala. 

Na samotné řasy mi moc nevyhovovala, nevím proč, prostě bych řekla, že Oriflame moc dobré řasenky nemá. Tedy alespoň ty, co jsem vyzkoušela. Jenže! Tuhle řasenku používala předemnou i moje máma a ta s ní naopak byla moc spokojená.


GABRIELLA SALVETE Diamante Volume & Lenght


Moje první vyzkoušená řasenka od Gabrielly Salvete. A na první pokus - super. Je kupovaná velice narychlo, protože jsem nějakou potřebovala a nechtěla jsem utrácet za nějakou dražší, tak jsem sáhla po téhle a moc mi vyhovuje. Má skoro stejný kartáček jako již umoňovaná Oriflame Wonder Lash Mascara, takže jedna strana kartáčku - rozčesávání, druhá barva.

Stále ji k prodeji nabízejí a stála okolo 80,-. Mně sice řasy nijak moc nezvýraznila, ale věřím, že někomu, kdo má už své řasy výrazné skvěle poslouží.


MISS SPORTY XXLong Mascara


Řasenku jsem nekupovala já, ale moje mamka, takže vám nemůžu říct, proč ji vlastně doma mám, zda mě už v obchodě něčím uchvátila. Stála 89,-, ale je kupovaná už poměrně před delší dobou, takže pochybuju o její účasti v aktuální nabídce Miss Sporty.

Kartáček má zajímavý - a to proto, že je zahnutý. Na fotce to není tolik vidět, ale ta 'hlavička' je prostě zahnutá. Moc se ale od normálních řasenek tímto neliší, možná, že se jen líp aplikuje.


RIMMEL LONDON Extra Wow Lash


Jedinou řasenkou, kterou vlastním od Rimmelu je tato a to jsem ji ještě dostala jako dárek na Vánoce. Byla společně v balení s odličovačem (myslím :D). Odličovač je mimochodem skvělý, možná udělám recenzi, pokud byste chtěli.

Moc toho k ní psát nebudu, mně prostě a jednoduše nevyhovuje a nesedí mi. Okamžitě se mi obtiskne na horní víčko a řasy spíše 'zacucká', než aby je rozdělila od sebe. Za mě tedy tuto řasenku ne.
Mimochodem - z tohohle důvodu si raději kupuju řasenky sama, pak mi nesedí a můžou rovnou letět do koše. :D


MISS SPORTY Pump Up Lash


Miss Sporty řasenky už nepoužívám, přesto jich mám doma trochu víc, protože když jsem byla mladší, nějak jsem to neřešila a většinou sahala po téhle značce, protože patří mezi ty levnější.

Na mě je kartáček téhle řasenky až moc velký. Celkově mi přijde řasenka prostě obří a nevyhovuje mi. Tedy už teď ne. Předtím nejspíš ano, teď mám bohužel trošku větší nároky. :D Strašně žmolkuje řasy a lepí je k sobě.


ESSENCE Black Mania


Asi nejstarší řasenka, kterou mám. A taky poslední z tohoto testu. Byla jsem s ní moc spokojená. Byla to sice jedna z mých prvních řasenek, ale prostě mi vyhovovala. Řasy nijak moc neslepovala, nežmolkovala a veškerou funkci plnila na jedničku. Už se myslím delší dobu neprodává, asi bych si ji už nekoupila, protože Essence mi poslední dobou moc nesedí, ale prostě to byla jedna z nejlepších řasenek! Ve svě době. :D
Myslím, že toho k ní nemusím víc říkat, když už není k dostání.


Jak se vám test líbil?

Maddie


You Might Also Like

4 komentářů

  1. mně právě nejvíc ze všech řasenek co jsem měla vyhovovala (prozatím) právě ta od Rimmelu extra wow lash :D jinak mam taky tu maybelline colossal a taky jsem s ní spokojená :)
    Super článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tady je vidět, jak je to individuální, co nevyhovuje mě, tak někomu může přijít úplně super :D
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s řasenkama od MAYBELLINE, s většinou jsem byla moc spokojená. Nejvíce ale používám řasenky od Avonu s plastovými kartáčky, bývají opravdu dobré, neslepují řasy a zvýrazňují. Jinak, máš hezký blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem snad od Avonu nikdy žádnou řasenku neměla, ale možná bych měla něco zkusit. Maybelline zůstanu ale věrná už asi navždy. :D
      Děkuju! :)

      Vymazat