New in! (March 2014)

20:56

Přeji super pátek! :)

Dneska jsem pro vás nachystala článek s tím, co jsem si za poslední měsíc koupila. Je to v podstatě jenom to, na co jsem si vzpomněla, protože přece jenom, měsíc je dlouhá doba a já si bohužel všechno nepamatuju. Kosmetika samozřejmě převládá (klasicky :D), ale tentokrát tu mám i jiné věci. Takže jdeme na to! Na prvním obrázku je vše pohromadě. Pokud chcete obrázek zvětšit, stačí na něj kliknout.





Dettol antibakteriální gel na ruce


Začnu asi tou nejdnudnější věcí. :D Zato ale skvělou! Konečně jsem si pořídila antibakteriální gel na ruce. Ničí prý 99,9 procent bakterií a virů. Je to ideální věc třeba po použití veřejných wc, vystoupení z MHD nebo kdykoliv, kdy zrovna nemáte možnost si umýt ruce. Tento gel je od značky Dettol - a podle mého názoru super! Vůbec nevysušuje ruce, jak by se klidně u gelu mohlo stát a má narozdíl od jiných antibakteriálních gelů pěknou vůni, protože je s heřmánkem. Můžu ho určitě moc doporučit, zaplatíte za něj nějakých 80,- Kč.

COMPANY MAGAZINE♥


Z tohohle časopisu mám jednoznčaně největší radost! Když jsem asi před měsícem zjistila, že moje snad nejoblíbenější youtuberka Zoella je na obálce anglického časopisu COMPANY, musela jsem jeden výtisk prostě mít! Takže jsem zkontaktovala svoji anglickou kamarádku a ta mi slíbila, že mi časopis pošle. A jak slíbila, tak udělala! Dneska na mě ve schránce čekala obálka s tímto časopisem! Jsem nepopsatelně šťastná a hlavně strašně moc vděčná. Kdybyste chtěli třeba samostatný článek o tomto magazínu, klidně napište! :)



Essence Extra Longlasting Eyeliner Pen


Konečně jsem se odhodlala ke koupi svých prvních linek ve fixu! A protože jsou to tedy moje první, rozhodla jsem se, že nebudu hned kupovat nějaké dražší a že si to raději vyzkouším, jak mi to s nimi půjde a potom se rozhodnu. Tyto linky jsou tedy od značky Essence. Stály mě asi 65,-, což je určitě super cena. Výdrž mají skvělou, jediným problémem je nejspíš pigmetace, ale až po delší době užívání. Mám je asi 3 týdny a první dny, super. Teď už ale jsou méně výrazné a už nejsou zcela černé, ale spíš šedivé. Pokud byste chtěli podrobnější recenzi, klidně napište, ráda ji udělám. :)


Rimmel London 60 Seconds Nail Polish


Z tohohle laku mám taaak obrovskou radost!♥ Zavítala jsem dnes do Rossmannu. Chtěla jsem se podívat po nějakém novém korektoru, ale bohužel mě žádný nezaujal, takže jsem se jen tak koukala po všem možném a všimla jsem si, že Astor mají na všechno 25% slevu. Tak jsem se koukala po lacích, chtěla jsem totiž nějaký tyrkysový, který by se hodil na jaro a léto. Nakonec jsem tedy vzala jeden, takový tyrkysový, jenže, když jsem procházela kolem stojanu Rimmel, zamilovala jsem se! :D A hádáte správně, do tohoto laku! Vím, že na fotce není ta barva výrazná a vypadá vážně hrozně (:D), ale věřte mi, že ve skutečnosti je božská! A cena 49,90,-.

Rimmel London BB Cream


Nový BB cream už potřebuji celkem delší dobu. Koukala jsem se po nějakých těch pravých - asijských, ale jsou většinou ve vyšší cenové relaci, takže jsem nakonec sáhla po Rimmelu. Je super, že má SPF 15 a jak mlžete vidět, mám ho v odstínu LIGHT (!!!). Opravdu by mě tedy zajímalo, jaký odstín tohohle BBčka mají slečny se světlou pletí. :D Protože já ji opravdu nemám, dokonce bych i řekla, že ji mám spíš snědší. Jinak výdrž taky není nic moc, přijde mi, že než přijdu do školy, je z obličeje pryč. Ale jinak kryje bazvadně. A za 150,-, no co dodat. :D

Freeman Facial Creamy Scrub (Apricot)


Zjišťuju, že značku Freeman jsem si strašně oblíbila. Tohle už je moje třetí maska. Nechtěla jsem si kupovat žádnou masku na obličej, protože jsem dostala nějaké na narozeniny a chtěla jsem nejdřív použít ty, ale tahle byla ve slevě za 20,-, takže už byla v košíku. :D Jsem na ni strašně zvědavá! S posledními dvěma jsem totiž byla moc spokojená, tak snad mě ani tentokrát nezklame!

Triko 'Cool Kids Don't Dance'


Tričko mi donesla kamarádka z brněnského srazu Directioners. Moc se mi líbí, jen je mi strašně obrovské, sice je to velikost M, ale pánská. Takže jsem v tom jak v pytli. Na nošení doma nebo na spaní je ale super! A pod mikinou není tolik vidět, jak je mi velké, takže tak. :D

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor


Konečně jsem si dneska koupila svůj první výrobek od Aussie! Po tom, co tento produkt, tedy balzám na vlasy, vychvalovala moje oblíbená blogerka Plum Foolery, řekla jsem si, že ho musím mít taky! A jsem z něj strašně šťastná. :D A už se těším, až ho použiju! Určitě na něj čekejte recenzi, doufám, že mě nezklame a splní moje očekávání. Kdybyste měli zájem o výrobky této značky, mají je v DM drogériích. Vyrábějí jak kondicionéry, tak i šampony. Jde ale o poněkud dražši zálěžitost - tento kondicionér stál 179,- Kč.

To by bylo za měsíc březen všechno! Vím, že ještě není posledního, ale měla jsem chuť tento článek napsat už dnes. Snad se vám líbil a v pondělí jedeme na prohlídku koncentračního tábora Osvětim, takže můžete čekat report. Doufám, že to aspoň někoho bude zajímat, protože mě tahle tématika 2. světové války bere dost, i když to není právě příjemné téma.

Mějte se krásně a užívejte víkend! ♥

Maddie

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj. :)
    Docela by me zajímal ten clanek se Zoellou. :)

    OdpovědětVymazat