Páteční mini-shopping + my friend's b-day

10:32

Krásný víkend! :)

Doufám, že je u vás tak krásně, jako u nás a budete si dnes užívat sluníčka! Já se (bohužel) musím celý víkend věnovat učení, protože mně ještě čeká dní pořádného makání a pak už jenom klid, co se týče školy. :)
Včera jsme ve škole skončili brzy, tak jsem byla i brzo doma. Dělala jsem chvíli rozbor povinné četby a pak jsem se sebrala a jela do města, abych ještě něco koupila kamarádce k narozeninám, které budeme v pondělí slavit. Taky jsem zajela do brněnské Olympie, kde jsem se byla podívat po parfumeriích - respektive jela jsem tam kvůli Sephoře, protože v Brně nikde jinde ve městě není, jen v Olympii. Musím říct, že i když včera bylo vyloženě hrozné počasí, já jsem si pátek užila!


Po deeelší době jsem byla v Douglasu a tímto vás chci upozornit, že mají odličovací ubrousky ve slevě, místo 75,- za 59,-.  Já jsem si je koupila včera poprvé a odličovala jsem se s nimi zatím jen jednou a neřekla bych, že jsou až tak skvělé. Ale potřebovala jsem nějaké, protože mi došly a i když máme doma normálně odličovací vodu a tamponky, já dávám přednost ubrouskům.



 Jak vidíte na fotce, dostala jsem k nákupu i vzorečky, a to čistící řady na pleť od Clinique. Jsem moc zvědavá, až ji vyzkouším, protože s touto značkou zatím žádné zkušenosti nemám. Co si budeme povídat, není to úplně levná záležitost :)


Doufám, že moje kamarádka nečte můj blog :D Ale chtěla jsem vám ukázat, co jsem jí koupila. Pevně doufám, že se jí bude všechno líbit, protože mi to dalo docela práci vybrat, co jí koupit. V Brně na Masarykové otevřeli nový obchod Tiger, kde mají různé věci od různých bločků, přes kosmetiku až třeba po potřeby na vaření. Pokud jste z Brna, určitě se tam zajděte podívat. Já jsem tam koupila mini bločky ve tvaru knírů a cupcake, který je takové to 'uchytávátko' třeba na vzkazy.
V DM jsem ještě koupila tuto limitovanou edici - sprchový gel a tělové mléko s vůní melounu. Nádherně obojí voní. Gel stál 33,- a mléko 50,-. :)


Mějte super víkend :)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Promiň, že jsem teď dlouho nic nenapsala, ale taky toho mám hodně do školy, takže toho času moc není. :) K článku... Odličovací ubrousky nepoužívám, takže s nimi nemám žádné zkušenosti, vlastně jsem je nikoho neviděla používat. Stojí za to si je koupit?
    Ten sprchový gel i tělové mléko má moje spolubydlící, ale zdá se mi, že nemá meloun, ale je s tím taky spokojená. :D
    Ty bločky jsou super, i když já je moc nepoužívám, líbí se mi. I ten cupcake je pěkný! :D
    Jinak ti taky přeju pěkný víkend a hodně štěstí ty poslední dny ve škole! ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho taky měla poslední dobou hodně, tak se neaktivita projevila i na blogu. Abych pravdu řekla, tyhle odličováky od Douglasu nejsou špatné, ale určitě ne nejlepší - za tu cenu můžu mít čtyři balení obyčejných z Lidlu, které splňují stejnou (spíš i lepší) funkci. Tak pokud je chceš vyzkoušet, tak myslím, že z těchto bys byla možná i zklamaná.
      Taky ti přeju krásný víkend a ať to rychle do prázdnin utíká! :D :)

      Vymazat