TIP NA ODLIČOVACÍ UBROUSKY + SLEVY V ROSSMANNU !

15:28

Ahoj :)

Neskutečně mi chybělo, tu dobu, co jsem nepřidávala, psaní článků. A jsem ráda, že mám alespoň chvilku času, abych mohla něčím novým přispět :) Rozhodla jsem se, že začnu psát i články DIY. Ještě ale vůbec nemám žádné plány, takže je to ve hvězdách. 

Dneska tu pro vás mám článek, jak jinak než kosmetický. Spousta z vás určitě používá různé odličovací ubrousky. Vím, že si na ně někdo moc nepotrpí, já jsem jim taky pěknou dobu neholdovala, ale postupně se staly součástí mého každodenního života. Myslím, že vám i ušetří čas a je to pohodlnější, než se otravovat s vatovými tamponky a odličovačem. A třeba na cesty jsou určitě lepší. O srovnávání ale tento článek není. Co vyhovuje vám, to vyhovuje vám :).

Vyzkoušela jsem už pěknou spoustu dličovacích ubrousků a zjistila jsem, že jsou vlastně jen jedny, které mi vyhovovaly na celé čáře. A nejsou to žádné Douglas, Nivea ani nic podobného. Jsou to úplně obyčejné a levné ubrousky z Lidlu. Už víckrát jsem měla problém, že mi po použití jiných druhů zrudlo okolí očí a docela to i pálilo. S těmito se mi to ale ještě nikdy nestalo. Vyrábějí se dva druhy - modré a růžové. Modré jsou pro normální pleť a růžové pro suchou a citlivou. Já je hodně střídám a řekla bych, že v nich nevidím žádný zásadní rozdíl. Nejsou vůbec parfemované a neobsahují alkoholy. V jednom balení je 25 kusů jeden balíček koupíte za 29 Kč v již zmíněném Lidlu. Ubrousky splní svoji funkci - nádherně odlíčí, nemusíte téměř vůbec tlačit a make-up jde krásně dolů. Jak odstraňuje voděodolný makeup nevím, protože ten nepoužívám :)
Za tu cenu je to podle mě super koupě, takže vyzkoušejte a uvidíte sami! 


Druhá část tohoto článku bude "nákupní". Minulý týden jsem se totiž s kamarádkami vydala do Rossmannu, abychom využily slevy, které jsme měly. No a taky samozřejmě omrknout, co je nového v drogérkové  kosmetice :) Skončilo to tak, že jsem v Rossmannu nechala 438,-. Kdybych neměla slevu, platila bych ještě o 50 Kč víc, takže víte, jak se to vyplatilo (:D). 
Co jsem si koupila můžete vidět níže!



 

Jako první vezmu tuto jednu nekosmetickou věc, a tou je štětec, který je podle obalu určen na oční stíny. Podle mě se ale hodí třeba i na rozetření korektoru. Jelikož je štěteček od stejného výrobce, jako ten, o kterém jsem psala v produktech, které mě zklamaly, měla jsem trochu obavy, aby hned po jednom použití neletěl do koše. Ale už jsem ho dokonce i prala a musím říct, že je pořád stejně hebký. A cena 29,90, super!


Pudr od NYC mě moc zaujal vzhledově, takže bez váhání jsem ho šoupla do košíku. Nečekala jsem žádný velký zázrak a ani jsem nevěděla, jestli mi padne odstínově. Jde o mozaikový pudr a musím říct, že je prostě a jednoduše super! Sedí mi, krásně sjednocuje pleť, zmatňuje, jen výdrží je to takový průměr. Ale za cenu 89,-, není si na co stěžovat.


Kolekce rtěnek Kate Moss je v obchodech už docela dlouhou dobu a já se až teď odhodlala ke koupi. Rtěnky vůbec nepoužívám, tak jsem si pro jednou řekla, proč ne. Vybrala jsem si odstín 101, který působí na mých rtech krásně jemně, a to se mi líbí. Výraznost není nic pro mě. Cenu (129,-) bych ale určitě srazila dolů, protože takový zázrak to není. Nehydratuje rty, spíš mi přijde, že jsou po nanesení sušší a trochu zalézá do vrásek. Barva je krásná, o tom určitě nepochybuju a líbí se mi, že je v této kolekci tak široký výběr odstínů.



Catrice Camouflage Cream se nejspíš stane už navždy mou stálicí. Toto je mé druhé balení, odstín 020 - Light Beige. Teď ještě dopotřebovávám 030 Rosy Beige, který na mě byl trochu tmavší, proto jsem si teď na zkoušku koupila tento světlejší odstín. Přijde mi, že je i trochu do žluta, což se mi hodí, protože mě trápí kruhy pod očima. Cena 74,90 Kč.


A jako poslední je tu paletka korektorů od Dermacolu. Jednou jsem si ji už chtěla koupit v drogerii Teta, ale byla vyprodaná. Takže jakmile jsem uviděla, že v Rossmannu ji mají, neváhala jsem. Ani jsem se nepodívala na cenu, která mě později docela zarazila. 169,- Kč mi prostě přijde docela vysoká částka za takovou malou paletku korektorů. Ale určitě to nebude záležitost na 14 dní, naopak si myslím, že ji budu patlat delší dobu. Je i s aplikátorem a obsahuje 4 barvy - zelená na červené pupínky a zarudlá místa, žlutá na modrofialové nedostatky, hnědá na sjednocení a stříbrná na rozjasnění. Tak uvidíme, jak poslouží :)

POUŽÍVÁTE ODLIČOVACÍ UBROUSKY?
CO JSTE SI V POSLEDNÍ DOBĚ KOUPILI VY?

You Might Also Like

0 komentářů