Mini Clothing Haul

12:41

Ahoooj :)

Premiérově tu pro vás mám clothing haul, tedy haul, týkající se oblečení. Včera jsem totiž byla s mamkou kupovat dárek na dnešní oslavu narozenin a tak jsme si prošly i několik obchodů s oblečením. A já navíc pořád poslední dobou nadávám, že nemám co na sebe. :D Koupila jsem si nakonec 3 věci, ještě se mi moc líbily tenisky v S. Oliver, ale řekla jsem si, že mám tenisek dost. Co vám budu povídat, mám nutkání se pro ně vrátit. :D



První věc je z Camaieu a jsou to tyto obyčejné baleríny. Do tohoto obchodu chodím jen zřídka kdy a většinou se mi ani nic nelíbí. Tyto baleríny jsem tam ale nemohla nechat. Byly ve slevě za 199,-! Pořád nosím jenom tenisky, tak to aspoň konečně trochu obměním.  


Druhým a zároveň posledním obchodem, ve kterém jsem si něco koupila je H&M. Sem chodím strašně ráda, ale už docela dlouhou dobu jsem si tam nic nekoupila. Včera se mi poštěstilo a já si odnesla hned dvě věci.
Sukni mám ve svém šatníku snad jen jednu a tato se mi natolik zalíbila, že jsem si ji nakonec vzala. Je docela obyčejný, s puntíky. Líbí se mi na ní, že má vysoký pas, je pohodlná a skvěle padne. Její cena byla 249,-. a měli i výběr nekolika barev.


Poslední, úplně obyčejná věc, je černé tílko, které se suprově hodí k sukni. Je tedy také z h&m a stálo 129,-. Černých tílek není nikdy dost a hodí se vždycky a téměř ke všemu, ať už to jsou džíny, sukně nebo šortky.


Tolik k mému mini haulu, vím, že byl tento článek krátký, ale chtěla jsem přispět aspoň něčím. :)

Anett

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zase super článek, hned ti taky musím mochválit ty baleríny! Moje neoblíbenější obuv! :D Sukně je moc pěkná a k tomu to tričko, musí to vypadat skvěle. Možná bys mohla dát fotku, jak to vypadá spolu, na instagram? Už se těším na další článek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase baleríny moc nemusela, ale teď je začínám hodně nosit! :D Ještě uvidím, ale jinak děkuju moc :)

      Vymazat