LIP BALMS - Review

13:31

Ahoj všem,

doufám, že jste si užili včerejší čarodějnice! Mimo jiné bych vám chtěla popřát krásný 1. máj! A dneska tu pro vás mám další recenzi. Ještě před nedávnem bych si na recenze vůbec netroufla, ale zjistila jsem, že mě to neskutečně baví a pomalu mi dochází produkty, které bych mohla zrecenzovat. :D
V této recenzi se zaměřím na balzámy na rty, které vlastním a ukážu vám můj "nej".






BABY LIPS (odstín Pink Punch)
Myslím, že všichni jste o Baby Lips minimálně slyšeli. Jsou světově oblíbené, ale Česká republika se zatím v drogériích dočkala jen nabídce řasenka od Maybelline + Baby Lips, nikoli samotný balzám. Trošku mě to mrzí, protože myslím, že je sice Češky znají, ale třeba je nevyzkoušely, a to z toho důvodu, že prostě nejsou nikde k sehnání. Což je veeelká škoda!
Existují různé odstíny - já mám, jak jsem napsala výše, Pink Punch a je z balení řasenka + BL. Kupované v Rossmannu za 229,- Kč. Některé odstíny barví - jako ten můj, některé jen hydratují rty. Co se týče právě hydratace, super. Moc mi vyhovují a když mám pocit suchých rtů, po nanesení Baby Lips je to pryč.
Jelikož se jedná o balzám na rty, pigmetace není taková, jako je třeba u rtěnek. Přesto jde poznat, že máte jinou barvu rtů, než svoji přirozenou.
Výdrž není long-lasting, ale nějakou dobu vydrží, já mám problém s tím, že mi nevydrží na rtech skoro nic delší dobu. Takže po takové hodině musím rty znovu přetřít.



ASTRID Balzám na rty Pearl & Shine
Nákup tohoto balzámu byl strašně narychlo, nutně jsem potřebovala něco na suché rty, tak jsem sáhla po tomto Astridu, který stál asi 30,-. Mám ráda, když se mi rty lehce lesknou narůžovělou barvou. A na to mi balzám skvěle posloužil. Nepřijde mi, že rty tolik hydratuje, spíš mám pocit trochu vysušených rtů. Taky mi moc nevyhovuje konzistence - na rtech se mi často 'vpije' do vrásek.
Ale co mi vadí nejvíc. Když si nanesu tento balzám, mám pocit, že se mi dostane až do krku (nejspíš to není pocit :D). Vůbec nevím, jak to mám popsat, ale pak to v krku cítím a ten pocit není právě příjemný. Všimla jsem si, že toto se mi stalo už vícekrát.
Takže tento balzám už bohuže moc nepoužívám. Výdrž není vůbec velká, řekla bych, že za chvilku po nanesení prostě zmizí.



LABELLO Camomile & Calendula
Tuto značku určitě všichni znáte, v Česku je poměrně dost rozšířená a naše drogerie nabízí poměrně velký výběr. Toto Labello stálo asi 50,- a jak vidíte, je s vůní heřmánku a měsíčku. Mně moc voní, ale nejsem si jistá, jestli by voněl všem.
Jak už jsem u Labella zvyklá - naprosto super hydratace, po použití mám vláčné rty a co se výdrže týká, myslím, že nemám co vytknout, jde prostě o balzám. Celkově jsem byla vždycky s Labellem moc spokojená. Vím, že dělají i balzámy, které barví, takže pokud byste nechtěli jen obyčejný bezbarvý, je tu možnost i pro vás. 



MISS SPORTY Dr. Balm Glam Kiss SOS (odstín 02)
A posledním balzámem, který doma mám je obyčejný od Miss Sporty, který jsem dostala od kamarádky k narozeninám.
Ačkoliv není nijak drahý, jsem s ním hodně spokojená. Rty zjemní, nevysušuje je. I když by se mohlo zdát, že bude na rtech silně výrazný, není tomu tak, pořád jde totiž o balzám. A to mi vyhovuje, protože já si na výrazné rtěnky moc nepotrpím. Přesto zbarví rty trochu do jiného odstínu.
Jediné, co bych vytkla je výdrž. Nevydrží skoro vůbec, proto, když ho někdy použiju, musím si ho vzít s sebou, třeba do školy, a několikrát jej přetřít.


A můj nejoblíbenější?

Bezkonkurenčně jsou to Baby Lips. Vím, že už to bude asi ohrané, ale mně se prostě nejvíc odvědčily a strašně mě mrzí, že je v ČR neprodávají běžně v drogériích. Líbí se mi, že i když jde o balzám, tak skvělě barví, vydrží a celkově na těch rtech působí super.

A na závěr - Zjistila jsem, že v DM prodávají Blistex! Pro mě absolustní novinka, takže pokud jsou tam už déle, omlouvám se, ale docela dlouho jsem tam něbyla. :D Ještě by mohli začít prodávat Carmex a byla bych šťastná. :D

Tak skvělý 1. máj!

Anett

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Na začátek ti tedy popřeji krásný 1.máj i tobě a rovnou musím napsat, že se mi článek líbil. :) Já jsem měla také spousty balzámů na rty, ale nebyla jsem s nimi moc spokojená. :D Jednou mi moje úžasná maminka koupila obyčejný balzám "cantare" a najednou jsem ostatní balzámy už nepotřebovala. Raději totiž používám obyčejné, bezbarvé a lehce voňavé. K tomu všemu je opravdu "mastný" a vydrží dlouho. :)
    K těm tvým balzámům se ani moc vyjadřovat nemůžu, měla jsem pouze jeden z nich a to Astrid, který mi taktéž nevyhovoval. :D
    Moc se těším na další článek, ještě jednou krásný 1.máj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :)
      Já ale taky poslední dobou sleduju, že co je nejobyčejnější, je taky nejlepší! :D Ale třeba Baby Lips, ty budou zřejmě moje nej na dlouhou dobu. :D

      Vymazat