Produkty, které mě zklamaly (#1 - Duben 2014)

16:56

Určitě jste to zažili - koupíte si něco a nemůžete se dočkat, až to použijete. Jenže po použití není výsledek přímo podle vašich představ, spíš dost pod průměrem. Já jsem pár takových produktů nashromáždila a vy je můžete vidět v tomto článku. Možná vás překvapí, že je zde i jeden, který je mezi ostatními tolik vychvalovaný! Tak jdeme na to! Akorát bych ještě ráda upozornila na to, že když daná věc nevyhovuje mně, neznamená to, že nebude vyhovovat vám. :)



Jako první je zde šampon od Schwarzkopf - Gliss Kur Hair Repair s komplexem tekutého keratinu. Dostala jsem toto velké 400 ml balení na narozeniny a zdá se, že se nikdy nestane mým vypotřebovaným produktem. :D Už s více šampony jsem měla ten samý problém jako mám s tímto. Po umytí a uschnutí mám vlasy u kořínků tvrdé. Působí mastně, i když mastné nejsou. Těšila jsem se, že mi tento Gliss Kur vlasy pěkně uhladí, když je s keratinem, ale bohužel. Nejsem s ním vůbec spokojená.


Jako další je tu "BB Cream" od Dermacolu. Řeknu vám, že se určitě nedá srovnávat BB krém z drogérie a pravý BB z Asie. Už jsem se o tom několikrát zmiňovala - drogérkové BB krémy prostě neplní tu fuknci, kterou by měly. Na obalu sice je uvedeno "8 in 1", ale opravdu splňuje všechno? Podle mě zdaleka ne:-).
U tohoto BB creamu jsem měla docela problém vybrat barvu, která by odpovídala barvě mojí pleti, nakonec jsem sáhla po odstínu shell a na fotce dole můžete vidět, jak jsem se spletla. Mrkvový odstín  mi prostě moc nesedí. :D Ostatní odstíny nebyly jinačí, většina byla pomerančová - jak jsem psala, měla jsem sama s výběrem problém.
SPF je 15, já nevím, jak vy, ale představovala bych si trochu vyšší faktor, přece jenom je obličej dost vystavován slunci (pro porovnání - BB Cream od Misshy má SPF 42).
Bohužel, i když bych chtěla mít toto BBčko ráda, nemůžu hodnotit pozitivně, proto je v tomto článku.


Můj první štětec na make-up! A hned propadák. A řekla bych, že nemám vysoké nároky, protože jsem štětce třeba od Real Techniques nebo Sigmy nikdy nevlastnila. Chtěla jsem napoprvé prostě obyčejný štětec a tak jsem si koupila tetnto asi za 60,- v Rossmannu. Nejdřív byl docela dobrý, jenže pak jsem ho jednou umyla.. Štětec se od té doby začal třepit - štětiny trčí každá na jinou stranu. A už vůbec není hebký, jako býval, spíš je mi nanášení s ním nepříjemné, protože obličej dost drhne. Trošku mě to mrzí, ale co se dá dělat.



Á, tady už máme slavný 3 minute miracle od Aussie. Když jsem si ho v DM kupovala, byla jsem strašně natěšená, až ho vyzkouším, protože na něj pěje ódy snad každá druhá beauty blogerka. A cena 169,- (!!!), no co vám budu povídat, myslela jsem si, že to bude opravdu zázrak. :D
Jenže, zklamal mě. A nebudu říkat, že mě to nenaštvalo. Po prvním použití jsem měla vlasy stejné jako vždycky. Po druhé už to bylo o minimum lepší. Ale není to, co jsem čekala. Když ho každý tak vychvaluje, tak jsem na něj měla opravdu vysoké nároky. Bohužel, výsledek = vlasy stejné jako vždycky.
Prý se tato evropská verze liší od americké složením, tak až se jednou dostanu do US, třeba budu spokojená. (americká verze je fialová)


A jako poslední je tu odličovač od Rimmel London. Byl v dárkovém balení s řasenkou, takže jsem si ho nekupovala já. Většinou jsem se odličovala odličovacími ubrousky, ale když jsem dostala tento odličovač, řekla jsem si, proč zase na chvilku nepřejít na ten.
Ve zkatce - odličí řasenku, chvilku potom v pohodě, ale po chvilce mě začnou pálit oči. Nevím, jestli je to třeba alergická reakce na nějakou složku, ale prostě mi nedělá dobře.

Máte taky nějaké výrobky, které vás zklamaly?
Nebo jste vyzkoušeli něco, co já a naopak jste spokojeni? :)

Anett



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Bohužel, nebo spíš bohudík, jsem ani jeden z těchto produktů nepoužila. Pouze musím podotknou, že šampony od Schwarzkopf jsou i v mém případě na nic! -_-
    Taky jsem se chtěla zeptat, jestli si používala i jiné BB? Jedna polovina je miluje a druhá nenávidí, jenže já nevím jestli to stojí za to, abych si to koupila... Teď už tedy vím, že tenhle asi nebude to pravé. :D
    Ale věci které zklamali mě? Tak to je taky dlouhý seznam, hlavně krémy a pleťové vody. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ještě BB krém od Miss Sporty, ten mi taky moc nevyhovoval a pak Rimmel London 9 in 1, který by byl super, jen mě mrzí, že má strašně malou výdrž. Ale krásně zakryje kruhy pod očima, různý flíčky na obličeji apod. A jinak mi moc vyhovuje Missha Perfect Cover, který teda není z drogerky, ale fakt splnil všechno, co jsem od něj čekala. Prostě BB jak má být. :D
      A používáš nějaký make-up? Já jsem byla zvyklá používat make-up, ale přijde mi, že jsou na tu pleť takové "těžké". :D A BBčka jsou prostě jako krémy. :)

      Vymazat
  2. Já právě používám jen make-up, ale přemýšlela jsem nad BB. Nejvíc mi zatím vyhovoval maxfactor, ale v poslední době se mi začal líbit astor, který je i levnější.
    Ano, taky mám takový pocit, že mám na obličeji celou lahvičku. :D Až teda vypotřebuju tenhle, asi se podívám po nějakém BB. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když je to docela risk objednávat BB přes internet, zkus se kouknout na Ebay, slyšela jsem, že je Etude House dobrej, pak určitě Skin79. :) Protože jestli ti můžu fakt poradit, nekupuj ty BB z drogérky, ale radši objednej pořádný asijský :)

      Vymazat
    2. Já sice přes Ebay ještě neobjednávala, ale zkusím to přes kamarádku. :) Děkuju, si moc hodná. :)

      Vymazat
  3. V poslední době mě zklamalo hodně věcí, řasenka od Catice, štětec od Ebelin, deodorant od Garnier.. Prostě jsem vyhazovala peníze z okna:-D. Taky jsem měla s jedním štětcem problém. Byl krásně hebký, kvalitní.. a pak jsem ho jednou vyprala. Od té doby je hrubý a na pleti dost nepříjemný. Štětců už jsem od té doby nasbírala docela dost a už mám strach je pořádně prát, abych si je nezničila..:-D
    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat