My friday haul!

12:02

Ahoj :)

Popravdě by mě nikdy nenapadlo, že budu celých 14 dní na blogu neaktivní. Věděla jsem, že jsem sem dlouho nic nepřidala, ale že je to 14 dní?! Zdá se mi, že poslední dny strašně rychle utíkají. Doufám, že si je užíváte naplno a že už máte od většiny závěrečných písemek pokoj! :) Protože já už mám skoro všechny známky uzavřené a vypadá to, že nebude ani žádná 3, trošku jsem se včera odměnila. Byly jsme s kamarádkou nakupovat. Původně jsem měla v plánu zajít jen do Douglasu, ale nekonec se z toho vyklubalo super páteční odpoledne! :)

Protože mám blog hlavně o kosmetice, s ní i začnu. Neni to tak dlouho, co jsem na blogu PlumFoolery (mimochodem Káju zdravím, opět jsme se potkaly ve středu v Brně! :D) narazila na recenzi produktů od Biosilk, což je značka, která by vám měla dělat vlasy krásně jemné. A jelikož já vlasy vůbec jemné nemám, okamžitě mě to zaujalo. Hledala jsem na intenetu a zjištění, že jedno velké balení stojí skoro 700,- mi docela srazilo původní nadšení. :D
Četla jsem, že se dá malé balení pořídit v Douglasu, ale zapomněla jsem na to a když jsem na něj včera opravdu narazila, automaticky jsem kupovala! Mám tedy úplně maličkatou lahvičku - 15 ml a vyšla mě na 59,-. Prý regeneruje, hydratuje a dodává lesk, tak uvidíme! :)

Druhou věcí z Douglasu je suchý šampon Batiste. Popravdě, nedivila bych se, pokud čtete beauty blogy, máte těchto šamponu už plné zuby. :D Zdá se mi, že poslední dobou jsou vážně všude. Tak mi to nedalo a pořídila jsem rovnou velké balení. Stálo 109,-, což mi přijde na to, že je tak věhlasný vcelku adekvátní cena. :) Pokud by to někoho zajímalo, vyrábí se i miniatura - třeba do kabelky za 49,-. Mimochodem, brzy se můžete těšit na srovnání suchých šamponů, abyste věděli, který je podle mě ten nejlepší!

 

A poslední věc bude už zřejmě nezajímavá, ale co na to říct, jsem nadšená. :D V Humanicu jsem si konečně (!!) pořídila nové letní boty. Jsou to žabky, ale ne obyčejné, naopak takové ty 'slušnější'. Nemají vůbec tenkou podrážku, což mě u některých bot opravdu zaráží, a naprosto nádherně se v nich chodí! Doufám, že alespoň nějakou dobu vydrží. A stály 1199,-, pokud by se někdo zajímal :)


Ještě bych vás chtěla upozornit, že v H&M mají super oblečení na léto a i slevy, tak to zajděte omrknout! Já jsem si tam koupila takové obyčejné černé tričko, které je neskutečně pohodlné a vepředu má číslo 36 za 249,-!!

Mějte se krásně a užívejte víkend :) Předposlední před prázdninami!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak já sama jsem toho měla tolik, takže jsem sem moc často ani nechodila, ale tenhle článek mě hned zaujal. Na začátek gratuluji k vysvědčení, já bych měla mít to stejné. :D Ale bohužel, písemky píšeme pořád.

    Bosil vlastně ani neznám, takže nemám žádné zkušenosti, proto si asi počkám na nějaký výsledný článek od tebe a stejně tak suchý šampon. O tom jsem slyšela opravdu několikrát samou chválu, ale prostě bych si taky radši počkala na tvůj názor. ;)

    Ty žabky jsou moc pěkné, já sama nemám ráda ty růžové s korálky, takže tyhle mě vážně zaujali. Cena je vcelku vysoká, ale jsou vážně hezké, což je v poslední době téžké najít.
    H&M? A viděla jsi tam i nějaké pěkné plavky? Mám v plánu si jedny koupit, protože to odkládám už delší dobu, takže se po nějakých mám v plánu podívat. :D

    Taky přeji pěkný a předposlední týden ve škole!

    OdpovědětVymazat