Make-up for Summer - Dekorativka na léto

10:28

Ahoj!
Doufám, že si všichni užíváte prázdniny a léto, já jsem bohužel už 2 dny zavřená doma, protože mě začal štípat nos, že jsem myslela, že se o mě pokouší nachlazení. Dneska už mám ale pocit, že to odchází, tak si zase budu moct užívat naplno! Ale teď už k článku...
Abych řekla pravdu, v létě se skoro vůbec nelíčím, jen když jdu někam 'mezi lidi', a protože je teplo, tak to nijak zvlášť nehrotím. Přesto mám několik produktů z dekorativky, které v létě ráda používám a myslím, že se skvěle hodí pro jednoduché a jemné líčení, nic výrazného. :)



MISSHA Perfect Cover BB Cream
Make-upy už vůbec nepužívám, přesedlala jsem na BBčka. Zdá se mi, že moje pleť nepotřebuje žádné velké krytí, spíš sjednocení. Toto je BB krém od značky Missha, která pochází z Koreje. Má SPF 42, takže je na léto, kdy je potřeba chránit obličej, zejména v poledne, ideální. Psala jsem o něm recenzi zde

Maybelline Instant Anti-Age Concealer
Tento korektor jsem kupovala v Itálii a u nás není bohužel k sehnání. Pokud ale budete mít cestu třeba do Německa nebo Rakouska, určitě se po něm koukněte, stojí to za to! Já mám problémy hlavně s kruhy pod očima, ty skvěle zakryje a oční okolí prozáří. Navíc mi moc vyhovuje jeho aplikátor - houbička. 


NYC Smooth Akin Bronzing Face Powder
I když se v létě pěkně opaluju, rozhodla jsem se pořídit bronzer. Jde mi totiž hlavně o konturování obličeje. Tento NYC je můj první bronzer vůbec a počáteční nadšení z něj už bohužel odpadlo. Psala jsem o něm recenzi zde

NARS Highlighting Blush
Tato rozjasňující tvářenka je v odstínu Miss Liberty a je opravdu velice jemná, řekla bych, že skoro neviditelná, ale tváře pěkně projasní.


NYX Jumbo Eye Pencil
Nějaké přehnané oční stíny se podle mě do veder v létě moc nehodí, tak používám tuto jumbo tužku na oči v odstínu Iced Mocha. Je to taková třpytivá hnědá a většinou ji dávám do záhybu oka.


MAC Eyeshadow
Miluju třpytivé stíny a tyhle od MACu jsou naprostá bomba. Odstín je FineShine a dávám je přes celé víčko. Ačkoliv se může zdát, že oko se potom bude třpytit až moc, není to pravda. Působí na oku decentně, žádné přehánění.


MAYBELLINE NY the Rocker Volum' Express
Moje nejoblíbenější řasenka! Používám ji nejčastěji ze všech řasenek, co mám, dělá mi naprosto krásné řasy, hezky je pročeše i prodlouží.

ORIFLAME Zázračný kelímek
Rty si přes den jen několikrát hydratuji tímto zázračným kelímkem od Oriflame, který mám s vůní kokosu. Kokos mi připomíná léto a moře, takže se podle mě skvěle hodí. V létě nemám rty tak suché jako v zimě, přesto se hodí, abych na ně něco používala. A tento balzám mi přijde super.

CATRICE Eyebrow Filler
Musím se přiznat, že obočí jsem si začala upravovat až nedávno. Tento filler od Catrice je naprosto parádní. Stojí opravdu pár korun a působí přirozeně narozdíl třeba od tužek. Je hnědý, takže pokud máte světlé vlasy + světlé obočí, asi vá sedět nebude. Ale brunetkám ho můžu určitě doporučit!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Také jsem si teď pár dní poležela, tak si ze mě babička dělala srandu, co to mám za nápady mít rýmu v srpnu :D. Jinak hezký článek :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nerada ti to tu spamujem v komentároch, škoda, že tu nemáš napr. kontakt na mail :) ...ale nominovala som ťa v Liebster award, tak sa poď až tak pozrieť a rozhodnúť sa :)
    http://feeling-hoppy.blogspot.sk/2014/08/liebster-award.html

    A k článku, aby som zas nebola tak odveci :D ...zaujal ma posledný produkt od Catrice, rozmýšľala som, že si objednám aj paletku na obočie od AVON, ale týmto bude asi jednoduchšia aplikácia. Tú vecičku od Oriflame (u nás "Hojivý zázrak") mám hneď v niekoľkých vôňach, a kokos je fakt dobrý. Ešte sa mi páči vanilkový, alebo čierne ríbezle (fialový). Bože a tú riasenku od Maybelline každý tak chváli, musím si ju ísť vyhliadnuť. :D

    Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat