Essence Limitovaná Edice: VIVA BRASIL

15:27

Ahoj, konečně vám přispívám novým článkem. Dnes to bude spíše taková oddechovka, protože se podíváme "na zub" nové limitce od Essence. Třeba vás něco natolik nadchne a zajdete to omrknout přímo do drogerie :) Pokud vám mohu doporučit, zkuste drogerii Teta, tam bývají limitky vždy nejdřív. V Rossmannu a v DM to bohužel není většinou slavné, což mě popravdě docela mrzí.


Limitovaná edice s názvem Viva Brasil by měla být dostupná od července až do září. Já jsem byla v Tetě na začátku července a stále měli předchozí limitku Beach Cruisers. Takže se možná vyplatí ještě nějaký ten týden počkat.
viva brasil




Pojďme se ale už společně podívat, co tato edice nabízí.

Oční stíny
Jako první tu máme tyto stíny, které jsou k dostání ve třech barevných variantách. Jsou dlouhotrvající, takže by měly ledacos vydržet. Odstíny jsou pojmenovány: 01 everybody salsa, 02 i ♥ brasil a 03 ka-ka-karnival. 

Můj názor:
Bohužel mě žádná z těchto barev natolik nenadchla, abych pro ni běžela do obchodu. Nejsem typ, co v líčení experimentuje a mám ráda jednoduchost, takže taková barevná provedení nejsou nic pro mě.

Řasenky na oči a vlasy
Řasenky jsou opět ve třech barvách, a to ve stejných jako stíny. Mají být snadno smývatelné vodou.

Můj názor:
Popravdě, nedokážu si představit, že bych je užívala na vlasy a poté na řasy. Pokud bych je chtěla pouze na řasy, je tu zase problém, že jsou právě snadno smývatelné. Trochu mi připomněly řasenky na vlasy, které vždycky bývaly jako dárek v Bravu :)

Balzámy na rty
Dvě barevná provedení: 01 colour parade a 02 olá brasil!.

Můj názor:
Trochu bych se bála, že budou vysušovat rty, ale samozřejmě to tak být nemusí. Já balzámy v létě skoro vůbec nepoužívám, myslím, že je to spíš záležitost na zimu. Ale provedení se mi líbí, takže proč ne :)

Tvářenky
Tyto tvářenky mají naprosto super reliéf - to musím uznat! A barevně jsou taky moc pěkné: odstíny 01 i ♥ brasil a 02 destination: sao paulo!.

Můj názor:
Ačkoliv se mi barvičky vážně moc líbí, bohužel, nekoupím si je, protože jsem měla s tvářenkami od Essence špatné zkušenosti. Mám takové ty jejich obyčejné - ne z žádné limitky a práší, o pigmetaci a výdrži toho moc nenamluvím, protože téměř žádné nejsou.

Laky na nehty
Poslední věcí jsou laky a tím končíme kosmetické produkty. Barvy jsou moc pěkné a textura je prý dlouhotrvající. Odstíny: 01 i ♥ brasil, 02 everbody salsa, 03 ka-ka-karnival, 04 cool azul a 05 yeah, copacabana!.

Můj názor:
K těmto lakům toho nemám moc co říct, barvy jsou krásné, hodí se na léto a opálenou pokožku na rukou jimi krásně oživíte. Nikdy jsem žádný lak na nehty od Essence neměla, takže nemůžu říct, ale myslím, že za zkoušku stojí.

A poslední tři nekosmetické věci!
Efekt na nehty, prstýnek na zdobení a set náramků.

Efekt na nehty je vlastně třpytívý prášek, který by měl nehtům dodat 3D efekt. Jsou dvě různá provedení: 01 colour parade a 02 olá brasil!.

Prstýnek na zdobení můžete jednoduše ozdobit lakem na nehty nebo třeba třpytkami a vytvoříte si svůj vlastní originální doplněk.

A k náramkům snad nemusím nic dodávat :)


Celkové hodnocení:
Určitě jsou limitky, které mě nadchnuly víc než tato, ale úplně k zahození taky není. Cenově by se měly všechny výrobky pohybovat asi do 120,-, což je určitě pro všechny cenově dostupná kategorie, takže pokud byste něco vyzkoušeli a byli potom zklamaní, zase tolik vás to mrzet nebude, no ne? :)

Jak se vám líbí tato limitka?
Plánujete, že si něco pořídíte?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. fíha vyzerá to veľmi dobre! :) to aby som rýchlo zbehla do drogerie :)
    rada by som ťa pozvala na moju letnú giveaway o letné šaty a voňavku :) pokiaľ máš chuť zapoj sa http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat