NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder (+ jak bronzer nanášet?)

15:10

Ještě předtím, než odjedu na dovolenou, přidávám recenzi na bronzer NYC. Je koupený v Rossmannu za 89,-. Často na něj ale prý bývají slevy, kdy je klidně o 20,- levnější. To mi ale nepřijde zase tak velký rozdíl a protože jsem nějaký ten bronzer už vážně chtěla vyzkoušet, sáhla jsem po něm i tak. Sice jsem četla nějaké recenze, ale jen zběžně, takže jsem moc nevěděla, do čeho jdu. Po skvělých zkušenostech s NYC pudrem jsem ale neváhala. Odstín je pouze jeden, a to 720A Sunny.




Sháněla jsem nějaký bronzer, který by byl bez třpytek, protože většina drogérkových bronzerů je třpytivých. Rozhodovala jsem se ještě mezi Catrice, ale ten vyzkouším někdy příště.

Tento bronzer se skvěle hodí na konturování obličeje. Měla jsem trochu obavy, aby nebyl odstínově do oranžova, což je taky jeden z problémů levnějších bronzerů. Ale jak můžete vidět na fotkách na ruce, vůbec oranžový není. Má krásnou barvu do hněda, která vám přidá v obličeji opálení. Jelikož já nemám světlou pleť, nevím, zda by se hodil i pro světlejší typy. Možná že bych v případě, že jste světlí, volila bronzer právě od Catrice, kde najdete několik odstínů.


Balení je jednoduché - kompaktní a obsahuje zrcátko. Bronzer je včetně labutěnky, kterou já osobně vůbec nepouživám a popravdě si nedokážu představit, že bych s ní bronzer nanášela. Já nanáším štětcem na tvářenku, kterým se dá krásně obličej konturovat (zkosený štětec na tvářenku od Essence). 



A JAK BRONZER NANÁŠET?

Je to jednoduché, ale tak jako u všeho spojeného s makeupem - chce to trénink. Nesmí se to příliš přehnat, jinak by bronzer působil nepřirozeně, na to si dejte pozor. Nejdřív naneste vrstvu pod lícní kost. Začněte už od ucha a pokračujte směrem šikmo dolů, asi do úrovně středu oka. Dobře bronzer zapracovávejte, ať nemáte někde tmavě hnědé fleky. Potom ještě naneste vrstu po stranách po čele, tak jako je to na obrázku. Celým tímto procesem vytvoříte dojem štíhlejšího obličeje.
Po nanesení se zkotrolujte v zrcadle nejen zepředu, ale i z boku!


Vlastníte nějaký bronzer?
Jak jste s ním spokojeni? :)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já jsem hrozně bledá a proto bronzery nepoužívám vůbec, přijde mi to nepřirozené, ale na tmavších tipech je to pěkné.:)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat