Akce na kosmetiku #1

14:49

Ahoj :)

Dnešním dnem bych vám ráda představila novou sérii, kterou budu na blog přidávat. Jde o to, že vám každý týden dám právě prostřednictvím článku vědět, jaké akce na kosmetiku se právě konají v obchodech. Doufám, že vám budou tyto články alespoň trochu užitečné. A protože tento článek je první, moc bohužel toho nemám. Určitě se ale můžete těšit na větší dávku slev v drogériích :) Jdeme na to!

TESCO

Barvy na vlasy od Syoss bohužel doporučit nemůžu, protože jsem je nikdy nezkoušela. Ale pokud byste o ně měli zájem, ty obyčejné jsou za 100,- a novinka Oleo Intense za 110,-.



Velká balení Syoss šamponů (300 ml) za 60,-, což mi přijde jako super cena, ale opět nemůžu doporučit, mám s nimi špatnou zkušenost. Pokud někomu z vás vyhovují, vzhůru pro ně!

Výrobky Nivea mají hodně v akci a když nakoupíte produkty nad 149,-, dostanete zdarma sprchový gel.

Ve slevě jsou tato tělová mléka do sprchy, která Nivea představuje jako revoluční novinku. Nezkoušela jsem, ale docela mě to láká. Jinak jsou v akcii pleťové krémy, sprchové gely, opalovací přípravky, ale i odličovač a deodorant.

ALBERT HYPERMARKET

Pro mě je úplná novinka, že i Evian má minerální vodu ve spreji. Docela mě to láká, protože miluju termální vodu od Avene. Jestli byste chtěli vyzkoušet Evian, větší balení je za 160,- a menší za 80,-.

Sleva na různé pleťové masky. Mělo by se to týkat značky Freeman, Nivea, Garnier, ... Za sebe můžu určitě doporučit Freeman.

Veet jsem nikdy nepoužívala, ale pokud jej někdo chcete, tak je ve slevě za 400,-.

TETA DROGERIE 

Mně moc Taft od Schwarzkopf nevyhovuje, ale je ve slevě za 70,-, pokud byste někdo měli zájem.

Docela mě zaujal tento bezoplachový balzám. Uvidíme, jestli se k němu někdy dostanu. :)

Dále nějaké šampony, Schauma za 50,-, Timotei (i balzámy) za 40,-.


Barvy na vlasy za docela příznivé ceny. Já si vlasy nebarvím permanentními barvami, takže jaké jsou, netuším.

Miss Sporty řasenky mi vyhovovaly, když jsem byla mladší. Jsou za super ceny, otázkou je jejich kvalita. Tato má zajímavý kartáček, zkusím na ni v drogerii mrknout.

Nivea je na krémy podle mě super, takže pokud chcete, skočte si pro denní nebo noční hydratační krém a dostanete zdarma micerální vodu.

Acnecolor je značka, která je pro problematickou pleť, takže mě se netýká. Slyšela jsem ale chválu, tak pokud vás trápí akné, zkuste se mrknout. A 50,- mi přijde jako dobrý cena. :)

Ještě jednou Nivea..

A poslední - pokud se třeba chystáte na dovolenou, opalováky od Garnier.

To by bylo všechno, užívejte si sluníčka! :)

You Might Also Like

1 komentářů