The BIG Things are Coming

17:41

Nebudu vám lhát, blogování jen o kosmetice mě prostě nebaví. Jsou chvíle, kdy se do toho vážně vžiju a jsem strašně ráda, že jsem beauty blogerka, protože můžu ostatním dávat tipy, co se týče kosmetiky a líčení. Jenže někdy se mi prostě do těchto článků nechce. Jednoduše si myslím, že být beauty blogerkou není zase tak skvělé a určitým způsobem vás to omezuje v psaní článků, protože se od vás čeká, že přidáte třeba recenzi na novou řasenku a ne fotky z vašeho výletu do Amsterdamu. A to já nechci. Takže jsem se rozhodla, že to změním.


Blog Glitter-Look se tedy od dnešního dne mění z jen beauty blogu na blog všeobecně zaměřený. Budu sem samozřejmě nadále přispívat články s kosmetikou a hauly, ale přibydou tu různé články na různá témata, o cestování, o knížkách, prostě o čemkoliv, co mě zrovna napadne. Myslím, že beauty blogů je nepřeberně, takže pokud vás zajímají jen blogy o kosmetice, určitě nějaký jiný najdete. Tady budou samozřejmě ty kosmetické články taky přibývat, jen s tím rozdílem, že nebudou tak často. Myslím, že je to takové zajímavé oživení blogu, aby nebyl pořád jednotný a stereotypní. :)

Co říkáte na můj nápad?

Anet

You Might Also Like

0 komentářů