BIOSILK silk therapy - Nádherně hedvábné vlasy?

14:38

Protože mám od přírody vlnité vlasy, mají hodně sklon k vysušování, trápí mě hlavně suché konečky. Proto už delší dobu zkouším různé kondicionéry, masky a balzámy, které by mým vlasům opravdu vyhovovaly. Mám odzkoušené i výrobky, které jsou považovány za opravdu nejlepší, jako je třeba Aussie 3 Minute Miracle nebo Gestil Wonder Mask. Po přečtení několika recenzí jsem se odhodlala ke koupi Silk Therapy od Biosilku. Tak jsem pátrala na internetu a zjistila, že největší balení (355 ml) stojí přes 700,-. Jenže co když mi potom nebude vyhovovat? Tak jsem to nějakou dobu nechala plavat, až jsem v Douglasu narazila na malé 15 ml balení Silk Therapy za 59,-!




O co ale vlastně jde.. Silk Therapy, jak z názvu vypovídá, je vlastně přípravek na vlasy obsahující hedvábí. Takže by měl vlasy zanechat hebké a lesklé + je chránit před UV paprsky. Biosilk vyrábí i šampon nebo kondicionér v řadě SILK. Použití je jednoduché a vidíte jej na fotce.


Konzistence je taková mastnější, takže musíte dávat pozor, abyste produktu nenanesli zbytečně moc, vlasy se pak rychleji mastí. I když je na samotném obalu napsáno, že by se mělo hedvábí nanášet rovnoměrně na celé vlasy, já jej používám pouze do délek, protože u kořínků moje vlasy žádnou extra péči nepotřebují. Vlasy se opravdu po použití dobře rozčesávájí, jak je psáno na obalu.
Biosilk nepoužívám pravidelně, takže nějaké výsledky dlouhodobějšího používání, nemůžu popisovat. Ještě bych ráda řekla, že na každé vlasy může výrobek působit jinak, já recenzuji pouze to, jak působil na moje vlasy!

Vlasy si vždycky umyji šamponem, který mám zrovna po ruce, dost mi vyhovují šampony od Elseve. Potom je krátce promnu ručníkem (vlasy jsou mokré hodně náchylné, takže je šetřím) a pročešu Tangle Teezerem. Kapnu si do dlaně Biosilk a promnu si ruce. Jak už jsem napsala, nanáším pouze do délek vlasů a především do konečků. Používám vždy kapku Biosilku na jednu stranu vlasů. To se mi zdá jako přiměřené množství pro moji (střední) délku vlasů.

KLADY:
- vlasy se pěkně rozčesávají
- nekrepatí
- i toto malé balení vydrží dlouho
- vůně (nic přehnaně parfemovaného)
- lesk vlasů

ZÁPORY:
- na moje suché konečky moc nepomáhá
- nezjemnil mi vlasy, takže jsou stále takové nepoddajné


Kdybych měla udělat nějaké celkové hodnocení, balení určitě vypotřebuji, ale znovu už si Biosilk nekoupím. Sice působí na vlasy vcelku dobře, ale prostě to není to, co bych si představovala. Budu tedy muset opět zahájit hledání na produkt, který bude mým vlasům perfektně vyhovovat :)
Pokud ale máte třeba jen minimálně vlnité vlasy nebo úplně rovné, myslím, že by vám mohl vyhovovat!

You Might Also Like

0 komentářů