Poslední den školy ♥

13:11

Ahoj :)

Konečně je za námi konec školního roku!! Já doufám, že jste ho přežili v pořádku a snad jste i minimálně spokojeni se svými výsledky. U mě to bylo celkem 6 dvojek, jinak jedničky. Pokud by to někoho zajímalo, vypíšu vám všechny předměty a známky z prvního i z druhého pololetí, abyste viděli rozdíl :) A budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jak jste dopadly vy :)
Jinak jsem dneska zavítala do Sephory, kterou máme v Brně jen  jednom nákupním centru, které je trochu z ruky - respektive není přímo v centru Brna, takže tam moc nejezdím, jen jednou za čas. Chtěla jsem se ale trochu odměnit za vysvědčení, tak jsme tam vyrazili.

Omlouvám se za některé fotky, holt jsem moc líná na to, abych to fotila znova a zase přetahovala do počítače :D




V Sephoře probíhá právě svátek bestsellerů, takže jsou některé produkty známých značek ve slevách. Pokud něco chcete omrknout, tak rychle, protože slevy končí myslím 30. 6. Já jsem snad nikdy v Sephoře high-end kosmetiku nekupovala, byla to pro mě premiéra :)
Vybrala jsem si dvě věci, a to tvářenku a řasenku. Už dopředu jsem věděla, co chci, takže rozhodování nebylo až tak složité. 


První je tedy řasenka, o té jsem měla jasno už docela delší dobu. Je to They're Real od Benefitu. Prý dělá krásné řasy, které vypadají skoro jako umělé a mně zrovna došla oblíbená Rocketka od Maybelline. Proč ji tedy nezkkusit :) Byla zlevněná ze 790,- na 490,-.


A druhou věcí je tvářenka od NARS. Ani nevíte, jak jsem strašně ráda, že ji mám! NARS je celou dobu, co se tak nějak zajímám o kosmetiku můj sen. A ten se mi konečně splnil a já jsem hrdou majitelkou tvářenky v odstínu Miss Liberty :) Sleva je znatelná - stála mě 590,-, zatímco normálně vás vyjde na 970,-.


A jako poslední je tu štětec na tvářenku. V týdnu jsem oběhala snad všechny parfumerie, ale nikde jsem nenašla štětec, který by mi vyhovoval. A poté, co jsem přečetla recenzi na tento od Essence, měla jsem jasno. Vyšel asi na 80,- a je krásně jemný a hebký, takže se s ním určitě bude skvěle pracovat.



VYSVĚDČENÍ OBCHODNÍ AKADEMIE 1. ROČNÍK

První známka je za 1. pololetí, druhá za 2. pololetí :)

Český jazyk a literatura - 2 , 2
Matematika - 3 , 2
Anglický jazyk - 1 , 1
Německý jazyk - 1 , 2
Ekonomika - 2 , 1
Fyzika - 2 , 1
Chemie - 2 , 2
Hospodářský zeměpis - 2 , 1
Základy společenských věd - 3 , 2
Informační a komunikační technologie - 2 , 2
Písemná a elektronická komunikace - 1 , 1
Dějepis - 1 , 1
Biologie - 1 , 1
Tělesná výchova - 1 , 1


Čím jste se odměnili za vysvědčení vy? :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Gratuluji k vysvědčení! :) Já měla teda čtyři dvojky a jinak jedničky a vlastně jsem nic moc nechtěla, takže moje maminka rozhodla za mě... Koupila mi morče. :D Chtěla jsem ho do páru, k tomu co už mám, proto jsem ráda.
    Tak přeju hezké prázdniny a pořádně si je užij! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé :D Já jsem taky byla skálopevně přesvědčená, že nebudu nic chtít, přece jenom, studujeme pro sebe, ne pro rodiče, aby nám potom něco dávali :)
      Taky gratuluju a přeju krásné prázdniny! :)

      Vymazat