Recenze: Řasenka They're REAL!

11:04


V minulém článku jsem zmiňovala, že jsem si koupila řasenku They're REAL od Benefitu. Takže jsem se rozhodla, že vám na ni udělám recenzi, i když je to teprve první dojem :)

Benefit - They're REAL!
Sephora | 790,- Kč




Já jsem řasenku kupovala za 490,- ve slevě, 800 za řasenku je pro mě popravdě docela dost, takže jsem byla ráda, že Sephora měla akci, kdy byla skoro za polovinu. Můj první dojem z They're REAL je super, dělá mi moc pěkné řasy, neslepuje je, nedělá žmolky.

Má plastový kartáček, který mi určitě vyhovuje víc, než ty obyčejné se štětinami. Zdá se mi, že mi dělá hodně podobné řasy jako moje oblíbená řasenka Rocket od Maybelline New York, která stojí čtvrtinu ceny They're real :D Ale jinak je vážně skvělá a pokud vám není líto vrazit do řasenky 800, tak se určitě vyplatí ji zkusit :)

Bez řasenky
S řasenkou

You Might Also Like

0 komentářů