Prague trip

10:49

Tento týden máme prázdniny, a tak mě v sobotu ráno napadlo, proč si neudělat nějaký výlet. Prostě jen tak. Takže jsem napsala kamarádce Terezce a v úterý už jsme měly lístky na autobus. Rozhodly jsme se pro Prahu. Nejenže Prahu miluju, ale taky nehrozí, že bychom se měly ztratit. Upřímně mi Praha přijde jako skvělé místo pro život a přemýšlím o ní jako o jedné z možností, kam se přestěhovat.


Ve středu ráno nás čekala dlouhá 2,5 hodinová cesta. Cesta tam je podle mě vždy horší, protože vůbec neutíká a vy nevíte, co máte dělat. Nakonec jsem stihla zkouknout půlku filmy Getaway, jinak jsme si celou dobu povídaly a plánovaly, co podnikneme. Protože máme v Praze kamarády, bylo jisté, že se s nimi musíme vidět.

Poté, co jsme vystoupily z autobusu a dostaly zdarma popcorn (:D), jsme si šly koupit jízdenky. Celodenní jízdenka na metro, autobusy i tramvaje stojí 110 Kč, což mi přijde super, když můžete dopravu využívat neomezeně v pásmech P, 0 a B. Asi nejvíce jsme využily metro. Dostanete se totiž rychle téměř kamkoliv potřebujete. Takže jsme na Florenci nastoupily a jely na můstek, kde jsme pěšky došly do nejbližšího second handu - Textil house. Abych pravdu řekla, některé kousky tam měli super, ale za ceny 190, 250 apod., můžu mít úplně nové věci třeba z H&M. Takže jsme odešly s prázdnou.


Kolem 12 hodin jsme dostaly hlad, a tak začalo hledání nějaké vhodné restaurace. V centru se nám být nechtělo, takže jsme nastoupily do první tramvaje, která jela a dojely až do Holešovic, kde se od zítřka koná Matějská pouť. Tak jsme se aspoň podívaly, jak takové přípravy na pouť probíhají.☺ V Holešovicích jsme na nádraží nastoupily na metro a jely na Prosek, kde jsme měly sraz s jedním z našich kamarádů. A protože hlad byl stále větší a větší, nakonec jsme skončily v Bille, kde jsme si koupily pečivo a uspořádaly únorový piknik v parku. :D Docela mě mrzelo, že sluníčko za celý den vysvitlo jenom na chvíli. Ale i tak jsme si parádně užívaly! ☺


Na Karlově mostě jsme si daly sraz s dalšími kamarády, ale ještě předtím jsme se samozřejmě stihly vyfotit. Praha je strašně krásné město na focení. Protože v Brně jsem každý den, všechno mi tu už zevšednělo. Ale i tak Brno miluju. ☺


Nakonec jsme jely na Chodov a ještě stihly projít i Palladium a Václavák. Odvezly jsme si nejen spoustu fotek, ale i super zážítků. A v létě si to zopakujeme. Snad. ☺ A teď už za sebe nechám mluvit fotky!

Mějte se krásně!

Anet









Samy v metru :( :D


You Might Also Like

0 komentářů