Your Goals for 2015?

21:11

Ahooj,


popravdě se docela stydím, že píšu článek až po takové době. Od mého posledního postu uběhly už 2 měsíce. Ani bych neřekla, že už je to takovou dobu. Každopádně dneska nechci mluvit o tom, jak čas strašně letí.
Jak jste strávili Vánoce? Co všechno jste dostali?
Já jsem spokojená, i když jsem letos nedostala žádné obrovské a drahé dárky. Mám ráda spíš praktické dárky, prostě takové, o kterých vím, že je využiju. Mám z nich potom totiž dvakrát tak velkou radost. Takže se tento rok pod stromečkem pro mě nacházela nějaká ta kosmetika, oblečení, nový věšák na oblečení, dekorace do pokoje, kniha atd. Nevím, jestli budu dělat nějaký samostatný článek s tím, co jsem dostala, ale spíš asi ne. Asi by to bylo nezajímavé, když jsem nedostala žádný iPhone ani MacBook. ☺
Pořád mám v hlavě svůj nápad začít natáčet videa na Youtube. Ani nevíte, jakou práci mi dává sama sebe přemluvit, abych už to konečně uskutečnila. Uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet...



Teď už se ale přesunu k tématu, o kterém chci mluvit především. A to o novoročních předstevzetích. K tomuto tématu mě dohnal film, který včera vysílala Nova - New Year's Eve. Pokud jste ho viděli, asi víte, o čem mluvím. Jedna z hlavních postav (a že jich tam bylo ☺) se rozhodla, že poslední den v roce uskuteční všechny přání, které chtěla za celý rok splnit.
Přemýšlela jsem, že by nebylo špatné udělat si seznam, který bych chtěla v roce 2015 splnit. Nesmím to ale nechat na 31. 12. :D
Takže, jaké jsou vaše cíle pro rok 2015? Dáváte si každý rok svá předsevzetí? A jak se vám daří je plnit?
Myslím, že když něčeho chcete dosáhnout, je dobré si danou věc napsat na papír mezi další goals, které chcete udělat. Pak to totiž máte černé na bílém a jen tak na to nezapomenete, jako kdybyste to měli jen v hlavě.
Nezapomínejte, že veškeré věci, které uděláte, děláte pro sebe. Nebo kvůli sobě. Když už chcete něco udělat, udělejte to. A nerozmýšlejte nad tím, co bude říkat okolí, jaké budou následky. To všechno řeště až potom. Nebo spíš neřeště vůbec. Koho zajímá, že Pepa z vedlejší ulice se vám bude smát a říkat o vás tohle a tamto. Jediný blbec bude totiž Pepa, když se vám smál, zatímco vy jste si splnili sen a on seděl doma na zadku. Berte všechno s nadhledem. Nestarejte se o ostatní. A buďte prostě v pohodě. ☺

MY GOALS FOR 2015:

- Londýn
- být více fit
- Kanada
- odhodlat se k natáčení na YT
- více se učit!! (haha ☺)
- obnovit šatník
- prodat staré oblečení
- přeskládat nábytek v pokoji
- častěji si uklízet
- více číst knihy
- neustále dokazovat svým blízkým, že je miluju
- prožít nezapomenutelné léto
- etc.


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásný článek!:) Já si dávám takové 'my little goals' a tentokrát tam mám převážně knížky, co chci přečíst.

    OdpovědětVymazat